recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - scartsignalt til X10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketscartsignalt til X10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Emne: scartsignalt til X10
    Sendt: 19-August-2009 kl. 19:16
Hej

Jeg synes jeg har læst noget om at der er problemer med farvene på et Pana X10 når man bruger scart indgangen?!

Vil høre om vitterligt er rigtigt, overvejer nemlig abonnement hos viasat med dette tilbud her hos Netto-sat Hvor der kommer 2 Strong 6780 modtagere med, en panel sat antenne og gratis nr. 2kort...

Synes godtnok det er noget elendigt at skulle bruge scart, men vil da lige høre om signalet er nogenlunde ok??

for synes godtnok næsten ikke man kan sige nej til 2 tv bokse, en flad-panel satantenne der vil se noget pænere ud på skorstenen end en skål og så koster det under 2000kr for et års tv. Det er jo næsten alene prisen for flad panel antennen. Samtidigt et tvudbudet noget mere interessant ned Boxer synes jeg..
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2009 kl. 19:55

har du ikke (eller kan låne) f.eks. en videomaskine eller HDD-recorder/DVD-afspiller du kan prøve med først?

Der er nogle, der har nævnt, at de havde problemet, der kunne tyde på en skævhed ihvidbalancen - og i så fald kan det kalibreres på plads.

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2009 kl. 22:46
Er det mon noget man lægger mærke til?
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2009 kl. 00:18

Som folk nok har læst, har jeg har problemer med farverne på alle indgangene samt antenne.

I går var teknikeren her for at konstatere problemet, og jeg får et nyt tv i løbet af en uges tid. Håber virkelig, at det nye tv er problemfrit.

Bjarke, hvis problemet på dit tv KUN er begrænset til scart, kan du købe en adapter (scart--->s-video) og derved bypasse tv'ets scart-indgang. Evt. køre signalet via en SR, som opskalerer til HDMI.

Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2009 kl. 22:46
Hej Igen

Jeg har nu kørt med en Strong TV box fra viasat med scart tilsluttet et par dage, og billedkvaliten er overraskende okay. SÅ det det jo dejligt
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu