|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berend ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() Sendt: 20-August-2009 kl. 16:23 |
Nederst på fjernbetjeningen (AXD1562), kan man vælge TV - STB - DVD/DVR - VCR mode. Pt. kan jeg kun få DVD/DVR mode til at styre enten min BDP-LX91 eller min DVR-LX70, dvs. jeg skal kode om, hver kan jeg skifter fra den ene enhed til den anden!!!. Er der virkelig ikke en måde man kan udnytte STP eller VCR mode til at styre enten min BDP eller DVR afspiller?? Ps. det undre mig at der overhoved er en mulighed til VCR, den burde da være erstattet af BDP eller er der noget jeg overser?. Pt. kan jeg dog også bruge HDMI menuerne til at styre henholdsvis BDP-LX91 og DVR-LX70D, ok løsning, men disse menuer er lidt mere begrænset og skal jo også findes frem på skærmen hver gang de skal bruges.
|
|
![]() |
|
Berend ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Ingen gode forslag?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
spar dine originale remotes og køb en universal remote jeg har selv en Logitech Harmony 885 (havde en 895 med den smadrede min 2 årige knægt en dag den lige skulle crashtestes Den fungerer fint, dine originale remotes bliver ikke slidt, du har altid en lader ved hånden så du ikke løber tør for strøm, også kan du styre alle dine enheder hvadenten de er samme mærke eller ej. Den kan programmeres så de kan styre alt... 95% er ligefrem fra databaser hvor du ikke selv skal gøre ret meget for at programmeret den, de sidste 5% finder du selv ud af når du føler du mangler hurtige genveje så laver du lige en knap som passer til formålet. Der er ikke noget bedre end at sælge brugt udstyr, men en "næsten" ny original remote |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Du kan ikke både styre en BDP og en DVR, da man kun kan bruge DVD/DVR knappen. Du har ret de burde have fjernet VCR eller gjort det muligt at omdanne den til BDP. |
|
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9445 |
![]() |
Jeg synes slv det er en lækker remote, fremfor disse plastic logitech. Synes det er lidt ærgeligt at man ikke har mulighed for at programmere sin Pio remote. |
|
![]() |
|
![]() |
øv øv, ingen umiddelbar løsning på omkodning af KRP500A fjernbetjening. og eftersom Pioneer desværre ikke fortsætter med udvikling og produktion af deres suveræne plasma tv, laver de nok heller ikke en ny fjernbetjening som både kan styre DVR og BDP samtidig. Som før omtalt ligger det jo ellers lige til højrebenet.......VCR mode udskiftes med BDP mode Jeg vil helst bruge min originale fjernbetjening, men jeg vil da lige kigge lidt på omtalte Harmony betjening. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Rhsin du skriver at det måske er en måde, at få folk til at købe Pioneer over hele linien!!! Jeg har kun Pioneer enheder, men det hjælper mig stadig ikke mht. at kunne styre BDP & DVR samtidig med TV remotens direkte knapper. Nå pyt. hvem ved hvad fremtiden bringer |
|
![]() |
|
![]() |
Svar fra Pioneer support: Det kan desværre ikke lade sig gøre, at kode DVR og BDP samtidig, med tv fjernbetjeningens direkte knapper.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |