|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() Sendt: 22-August-2009 kl. 19:56 |
Hej
Er der nogen der ved hvor højt man cirka skal hænge en skærm 42" det skal vel være sådant at det sidder midt for når man sidder i sofaen altså øjnene er midt for top og siderne Ha Ha jeg ved godt at der nok ikke er nogle standarter men det er vel ikke kun mig der har sat sådant et på vægen på forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , midten af mit 42" er 1 meter fra gulvet , og det passer fint til mig.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Søg på google og recordere.dk siten, så finder du 15 andre som har spurgt om det samme. denne er nok den bedste http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50619& PN=2
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Otto har tidligere refereret til rekommendationen fra SMPTE her: Billedhøjde
Redigeret af bantam - 22-August-2009 kl. 21:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |