|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() Sendt: 25-August-2009 kl. 14:16 |
Hejsa
Vil lige starte med at sige at jeg HAR læst de fleste af de andre tråde der omhandler noget af det samme, men jeg har ikke kunnet finde et tilfredsstillende svar, så ingen dumsmarte bemærkninger om at jeg bare kan søge efter svaret i forum... De fleste af trådene er også så gamle at der kan være kommet nyere og bedre produkter på markedet siden... Så til mit egentlige spørgsmål: Jeg skal senest til november have anskaffet mig en ny tuner (pvr), da vores private antenneforening ligger et gratis digitalt spejl op (som yousee lige har gjort). Mine krav er:
Håber i har en masse gode forslag ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
Jeg mener nu, at jeg tidligere har linket til denne model: http://www.vantage-digital.de/index.php?a=produkte&pid=1 01 Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Den ser bare super lækker ud, og den kan vist det den skal kunne, men virker den i Danmark? Der har jo før været issues med bl.a. DVB undertekster og EPG... Kender du en dansk forhandler der fører den? Ifølge dem selv har de ikke en officiel dansk forhandler, men det kunne jo være der var noget der selv importerede den... |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
Selvfølgelig virker den i DK og problemerne med undertekster er forlængst løst. Jeg kender ingen dansk forhandler, og under alle omstændigheder ville det være billigst at handle i Tyskland. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder godt... Så skal pengene bare skaffes
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |