recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - spørgsmål til ejere af A.C. Ryan Playon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketspørgsmål til ejere af A.C. Ryan Playon

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Emne: spørgsmål til ejere af A.C. Ryan Playon
    Sendt: 25-August-2009 kl. 23:23

Hej

Er der en ejer af ACR-PV73100 Playon der kan svare på et par spørgsmål inden jeg køber den?

Jeg vil meget gerne vide om den understøtter dvd menuer,også ved tv serier med flere afsnit på hver disc?

Kan man afspille hele mapper ved en "play all" feature? Dette er meget vigtigt da mit video kamera jo laver små m2ts filer i avchd format hver gang jeg trykker optag,og så vil jeg være fri for at skulle joine alle mine filer til en stor for at afspille alle mine små filer. Jeg håber i forstår hvad jeg mener!

Understøtter den chapter information fra dvd i iso/video_ts format samt i mkv container, og kan man spole i intervaller eller på bestemte tider?

Og til sidst, kan man have den tilsluttet med både component og hdmi på samme tid med signal på begge udgange?

Jeg har en WD-TV nu men desværre ser det ud til, at det har lange udsigter i form af firmware opdatering for implementering af ovennævnte,derfor vil jeg have en afspiller der kan de ting som WD-TV kan samt de ting jeg efterspørger her.

Håber der er en der kan svare på dette,da jeg ikke vil købe endnu en ting som forbliver i skuffen :-)

Redigeret af Tsunamijhoe - 26-August-2009 kl. 00:44
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2009 kl. 20:01
Hmm,ingen har denne maskine?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2009 kl. 00:54

Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Hmm,ingen har denne maskine?

Ikke for noget med Xstremer har samme hardware, men det ser ud til at der kommer til at blive udviklet mere til denne og den derfor er et bedre og billiger køb.

.....
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2009 kl. 15:41

Xtreamer har ikke component output, den har ikke coax digital lyd udgang, så den er ikke interessant for mig,da jeg skal kunne afspille både til CRT projektor og lcd tv.

Så endnu engang, nogen der har en playon og kan besvare mine spørgsmål?

Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2009 kl. 17:30

Kan man afspille hele mapper ved en "play all" feature?

Og til sidst, kan man have den tilsluttet med både component og hdmi på samme tid med signal på begge udgange?

Nej til Play all indtil videre, men de har lovet at kigge på det.

Man kan godt have begge tilsluttet samtidigt efter det jeg har prøvet.

Understøtter den chapter information fra dvd i iso/video_ts format samt i mkv container.
Video ts ja / mkv vist ikke endnu.

Kan man spole i intervaller eller på bestemte tider?.
Der er commercial skip knap der springer i interval men de kunne godt gøre det bedre med flere interval muligheder.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2009 kl. 18:17

Hej, og tak for svarene, jeg har dog allerede købt en,da jeg ikke gad vente længere på svar :-).

Og den lever rigtig godt op til mine forventninger og til mit brug. Den kører dvd menuer perfekt, den kan afspille både til min CRT og til mit sony 46" lcd, og så vidt jeg kan læse mig til afspiller den alle filer i en given mappe af sig selv, dette har jeg dog ikke afprøvet endnu.

Eneste hage er selvom det lyder mærkeligt, at FLAC ikke lyder ret godt.. Lyden fra WD-TV med mine flac filer var mere diskant præget hvor lyden fra FLAC på Playon er mere "mudret" men det kan man justere sig fra tror jeg.

Alt i alt er jeg pisse sur over at jeg brugte 700,- på en WD-TV tidligere på året når Playon kan alt det jeg skal bruge den til..

Det skal dog siges at jeg ikke har brug for eller har tilsluttet og afprøvet netværks delen i den da jeg bruger eksterne harddiske istedet.

Til top
Zuma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 15:51

Eneste hage er selvom det lyder mærkeligt, at FLAC ikke lyder ret godt.. Lyden fra WD-TV med mine flac filer var mere diskant præget hvor lyden fra FLAC på Playon er mere "mudret" men det kan man justere sig fra tror jeg.

Hvordan henter du Audio ud? Via de analoge output eller via optisk digital?
Det er jo muligt, at DAC'en er bedre i WD TV end i denne Play!on.
Der er sikkert ingen af dem, der er specielt gode, så det vil nok være en fordel at tage det ud på det optiske digitale output.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 13:10

Jeg bruger optisk lyd udgang, men som sagt, jeg kan bare justere min forstærker ind til den lyd jeg vil have, så ingen ko på isen der..

Playon er stadig en super fed maskine, og min WD-TV er lagt i skuffen for good.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu