Hej
Er der en ejer af ACR-PV73100 Playon der kan svare på et par spørgsmål inden jeg køber den?
Jeg vil meget gerne vide om den understøtter dvd menuer,også ved tv serier med flere afsnit på hver disc?
Kan man afspille hele mapper ved en "play all" feature? Dette er meget vigtigt da mit video kamera jo laver små m2ts filer i avchd format hver gang jeg trykker optag,og så vil jeg være fri for at skulle joine alle mine filer til en stor for at afspille alle mine små filer. Jeg håber i forstår hvad jeg mener!
Understøtter den chapter information fra dvd i iso/video_ts format samt i mkv container, og kan man spole i intervaller eller på bestemte tider?
Og til sidst, kan man have den tilsluttet med både component og hdmi på samme tid med signal på begge udgange?
Jeg har en WD-TV nu men desværre ser det ud til, at det har lange udsigter i form af firmware opdatering for implementering af ovennævnte,derfor vil jeg have en afspiller der kan de ting som WD-TV kan samt de ting jeg efterspørger her.
Håber der er en der kan svare på dette,da jeg ikke vil købe endnu en ting som forbliver i skuffen :-)
Redigeret af Tsunamijhoe - 26-August-2009 kl. 00:44