recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sjov vejledning!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsjov vejledning!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Emne: sjov vejledning!?
    Sendt: 08-September-2009 kl. 09:12

jeg ved ikke om dette er det rette sted. Men jeg talte med en kollega her den anden dag. Og vi kom til at tale om sjove råd. Altså de lidt skæve råd man kan møde rundt omkring i butikkerne. Vi blev enige om at det kunne være sjovt at lave en post herinde. Også for at høre hvad i bliver fortalt.

Men husk lige, dette er ikke for at fremhæve nogle butikker og rakke ned på dem. Det er udelukkene for sjov. Og det kunne jo være at man kunne lære lidt.

Nå, jeg stod en dag i expert og kiggede på tv. Den ansatte ville vise hvor sort skærmen kunne blive. så derfor slukkede han to skærme. Den ene en samsung led og den anden i pio 5090h. se siger han, samsungen er langt sortere en pioneer skærmen, se selv.

Nu kender jeg en der arbejder i expert, så jeg konfronterede ham med det. Og hvad sker der, der kommer konsulenter rundt og fortæller dem, at sådan ser man nemmest sort niveauet.

Redigeret af baekgaard - 08-September-2009 kl. 09:14
Til top
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 09:21

Han skal vist tage sin uddannelse om, tror jeg

Mvh

Michael/MF1971

Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 09:55
Jeg fik at vide i Expert, at Picture-in-Picture og Picture-and-Picture (PiP og PaP) øger billedkvaliteten.

At ekspedienten tilfældigvis ejede både Pio 5090, 428XD, Sony W4000, W4500 og en masse andre. Han var desperat efter et salg
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 700
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 11:07
haha, den med pip og pap var god
Med Venlig Hilsen
Stefan