|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() Sendt: 16-September-2009 kl. 09:40 |
Hej alle. Jeg planlægger at lave storindkøb af Sonos hos www.jkavonline.co.uk, hvis jeg kan finde nok, der ønsker at deltage. Så hvis I står og mangler noget Sonos og/eller højttalere dertil osv., så send mig en mail med Jeres ønsker, og hvad I forventer at kunne købe det til. - så sender jeg en samlet forespørgsel afsted på et godt tilbud. (Husk, at zoneplayers i så fald er med engelsk stik). Jeg bor i Fredericia, men i værste fald kan vi vel finde ud af at få den sendt. Mvh Chris chrisfriis (a) youmail.dk Redigeret af Nettossen - 24-September-2009 kl. 08:08 |
|
![]() |
|
Jagularen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Rigtig fint initiativ.
Kunne godt selv være fristet til at springe på en Sonos Bundle BU250, men var der mulighed for, der kunne komme nogle tilbud fra dem inden man bestemmer sig helt? |
|
There's no place like mine.
|
|
![]() |
|
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Bare send mig en mail med, hvad du vil have, - og til hvilken pris du forventer det. chrisfriis (a) youmail.dk Du bliver ikke forpligtet af noget, - jeg sender dig en mail med den opnåede pris, og så tager vi den derfra. Mvh Chris |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej Nettossen jeg er muligvis interesseret i et bundle 150 eller 250 Til info så kan man få et 150 bundle til 599 her http://www.superfi.co.uk/index.cfm/page/moreinfo.cfm/Product _ID/4456 det kan evt bruges til at presse den anden leverandør mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Til Info sender jeg nok forespørgsel i weekenden for at være sikker på
at nå "septemberrabatten". Mvh Chris |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa. Priserne bliver: BU250: 6.100 DKK inkl. forsendelse hjem til mig. :) ZP120: 2.600 DKK ZP90/CR200: 1.800 DKK Zonebridge: 650 DKK Hvis I vil have noget, så send mig en mail. Regner med, at jeg bestiller Det bliver enten hos Sonosshop.com eller simplysonos.co.uk, da de sørger for EU strømstik. Mvh Chris, chrisfriis (a) youmail.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |