|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
thg3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 16-September-2009 kl. 21:21 |
Min pc skærm Samsung T220HD har indbygget DVB-C tuner og da jeg har YouSee ville jeg idag prøve Deres nye tilbud med gratis digital kanaler. Jeg har prøvet at lave en auto søgning under analoge kanaler hvor den finder dem den skal, men ingen digitale? Går jeg ind under DTV på skærmen skriver den ingen kanaler og går jeg så ind i menuen kan jeg ikke vælge punktet hvor man kan søge efter kanaler. Nogen ideer? |
|
![]() |
|
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Efter hvad jeg kan finde ud af så har dit tv ikke DVB-C tuner men kun DVB-T.
Det kunne være problemet. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Iflg. specifikationerne har den: Men jeg kan forstå at man skal ind et sted i tv'et og indtaste et netværksnr. alt efter hvor man bor, jeg kan bare ikke finde noget som helst sted hvor man kan indtaste sådan et nr.? Redigeret af thg3 - 17-September-2009 kl. 13:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Nå. Ser ikke ud til at linket virker. Hvis man går ind på www.samsung.dk og søger på T220HD så kommer den frem og så går man ind under specifikationer og der står det! |
|
![]() |
|
carmad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
det lykkedes mig at få det til at virke på mit t240hd efter et par timers forsøg
jeg lev nødt til at sætte "land" til norge og herefter sætte indstillingerne manuelt Frekvens : 143000 kHz. Symbolrate : 6875 (og IKKE 68750 som yousee skriver) Modulation: 64. netværksnummer fra listen på http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=12459 jeg kan skrive mere udførligt om hvor du finder det senere om nødvendigt |
|
![]() |
|
![]() |
Underligt. Nu fandt jeg et andet sted på Samsung's hjemmesiden en helt anden info: Spørgsmål: Er der DVB-C og MPEG4 tuner i T200HD, T220HD, T240HD og T260HD? Så jeg forstår ikke hvordan du har fået din T240HD til at virke og hvorhenne er det lige præcist at de indstillinger indtastes? |
|
![]() |
|
carmad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
da jeg købte mit T240HD fandt jeg ud af at der var to versioner på det danske marked, hvoraf kun det nyeste med garanti har DVB-C og MPEG4. Jeg tror dog at det gamle også har dvb-c, men ikke mpeg4.
jeg skriver en præcis instruktion i aften - er ikke hjemme og kan ikke huske det præcist. |
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() |
Hej
Har også en T240D, og det virker fint med stofa... ;) Du skal ind under tv indstillinger, der vælger du land og indgiver ovennævnte data... Der er to modeller af samsungen en med mpeg2 og den nyere med mpeg4 Oakie |
|
![]() |
|
![]() |
fandt du ud af det, eller har du stadig brug for yderligere instrukser?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg har ikke fundet ud af noget, da jeg ikke kan finde nogle steder i indstillingerne hvor jeg kan vælge land mv.
|
|
![]() |
|
![]() |
ok - here comes:
* jeg går ind i "menu" via knappen på remoten * jeg går to ned til parabol-ikonet og trykker på "enter" (i midten) * første punkt her er "land"-valget. Min står til "norge" for digitale kanaler og danmark for analoge. * Herefter kan du så vælge "auto-indstilling" -> "kabel" -> "digital" -> "kabel netværk" og på den efterfølgende side vælger jeg så "hurtig" under søge indstilling og indtaster det info jeg skrev ovenover. Herefter får jeg så alle mine digitale kanaler ind. Held og lykke |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan godt se parabol ikonet, men det er ligesom lysegråt og kan ikke vælges når jeg står på DTV, kun når jeg står på alm. analog tv... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |