recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket et skal jeg vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket et skal jeg vælge?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RAppel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-September-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket et skal jeg vælge?
    Sendt: 17-September-2009 kl. 16:11
Hejsa,

Jeg er ved at blive sindsyg! Kan bare ikke finde ud af hvilket tv jeg skal vælge. Jeg har læst side op og side ned og jeg er ikke kommet nærmere en beslutning.

Jeg var ved at vælge et Panasonic TX-P42G10, men så hører man at LCD er vejen frem, og så hører man at LED er det fede. Tiderne udvikler sig hele tiden og jeg er godt klar over man ikke kan være på forkant med hvad der kommer i morgen :P

Jeg er på jagt efter et tv, gerne omkring de 42" og en pris under de 10.000. Hvis det er gratis så fint, men jeg kan strække mig op til 10.000, men så skal det også være væsenligt bedre end et tv omkring de 8.000 :)

Jeg skal bruge tv'et til at se dvd (evt blueray), spille ps3 og så cabeltv (duh!). Stuen er meget lys hvilket har fået mig til at gå væk fra Panasonic TX-P42G10 og begynde at kigge på et Samsung.

Wupti har tilbud på Philips tv. Er et 42PFL5604H godt? Eller er 42PFL9603H vejen frem? Skal jeg holde mig fra Philips?

Jeg er helt lost og ved INGENting om tv, men vil ikke skyde mig selv i foden ved at købe noget dårligt :)

På forhånd tak for hjælpen og tak fordi I gider svare på et spørgsmål som sikkert er blevet besvaret 100 gange før :)
Til top
Kasper-Kirk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 01:07

hmm..

Kan ikke se grunden til at holde sig fra philips i hvert fald, men alt under en 7'serie burde du holde dig fra..

har selv 9603H'eren, og det eneste du skal være opmærksom på er at det er sidste års model, ellers rigtig godt tv, og det wupti-tilbud må siges at være iorden..

men ellers er en sony w5500 også at anbefale hvis du er hoppet fra plasma..

men jeg ville beholde mit 9603 selvom jeg blev tilbudt et splinternyt sony w5000, eller for den sags skyld en philips 8404, som ellers også ville være et bud på en fornuftig skærm.

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 07:38

Hej.

42" til 10k...sætter lidt begrænsning,og giver måske knap adgang til det HELT fede.

At "LCD er vejen frem" er dog noget ævl,da det som er vejen frem for dig vel er det som har det billede,som DU synes bedst om.

Personligt har jeg endnu ikke set det LCD tv som kommer bare i nærheden af et godt plasma(læs Pioneer og Panasonic)...men det synes jeg ærlig talt at du selv skulle tage ud i butikkerne og finde ud af.

kig på billedet,og tag dig mindre af alt det piiinlige vrøvl som kommer væltende ud af nogle sælgeres munde.

mvh

lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 18-September-2009 kl. 07:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu