|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 24-September-2009 kl. 22:25 |
Skal ha' anskaffet en brugbar box til det nye signal. Kan forstå at den helst skal være Boxer godkendt. Men er der ikke andre boxe, der kan det samme med mpeg4 og HE-AAC lyd? Kom gerne med bud på billige boxe både med og uden harddisk, samt 1 og 2 tunere. |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Så du mine bemærkninger i dag kl. 20.13 i denne tråd og gik ind i bl.a. Forbrugerstyrelsens test der anfører priser?
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ups! Nej det havde jeg ikke set. Men tak for henvisningerne. Men alle boxene er jo ikke til det nye signal? |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Jo, da. De 2 link i mit indlæg i den anden tråd fører til oversigter over digitale modtagerbokse af typen DVB-T der bruges ved digital modtagelse via egen antenne. De billige bokse i forbrugerstyrelsens liste vil jeg fraråde. Og også testvinderen til 1000 kr. vil jeg fraråde, da den er uden kortlæser, som kan blive nødvendigt for at se TV2 fra 2012. Men der er hele tiden nye bokse. Netop i dag omtales Dilogs nye boks på recorderes forside (pris ukendt). |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |