|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Mlauritzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 10:42 |
Hej Jeg går og overvejer at købe nyt tv og vil i den forbindelse høre jer hvad i vil anbefale ? jeg har lidt kig på Panasonic G10/V10 & Samsung LED serie 8. Tv`et skal bruges til at spille på eks. fra Ps3 og Xbox 360, Wii, men det skal også bruges som almindeligt tv og tv til at vise disney film for ungerne på o.s.v kort sagt stort set alt hvad man kan tænke på at bruge et tv til. Mvh Martin. |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Lyder som et TV der skal stå i et Allrum til glæde for
ungerne ![]() Kunne du ikke prøve at uddybe vægten mellem de forskellige formål, inden du bliver tæppebombet med forslag om Pioneer fra filmentusiasterne. Spil: xx% Alm. TV: xx% Film-børn: xx% Film-voksne: xx% |
|
![]() |
|
eriks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Panasonic V10 50" vil selvfølgelig være et rigtig godt bud, og det kan fås lige inden for budgettet! http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1244 460230 Samsungs 8-serie kender jeg ik så meget til endnu? |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Det er også en god ide hvis du angiver størrelsesønsker
eller krav. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Jeg vil sige Panasonic V10/G15/G10.
Panasonic har fået bedre glas i 2009 modellerne, så det skulle kunne klare lidt af hvert: VIERA Tough Panel Takket være det såkaldte Tough Panel på alle Panasonics VIERA Plasma-tv’er behøver du ikke bekymre dig om, at skærmen bliver beskadiget. Glasfronten på tv'et er kan modstå tryk på op til fire joule, hvilket kan være rart i familier med små børn og spillere der benytter joysticks. V10 og G15 har Viera Cast, så man også kan se sine billeder fra Picasa. Samsung LED tv er ikke LED tv, men LCD tv med LED baggrundsbelysning, og har ikke ret god betragtningsvinkel. Efter min mening dur LCD ikke, hvis der er flere der skal se tv på én gang. Redigeret af Brixen - 01-Oktober-2009 kl. 11:17 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Mlauritzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Jo det kan jeg da selvfølgelig, hvis man spurgte min kæreste ville det nok se lidt anderledes ud hehe. Spil: 30% Jeg har ladet mig fortælle at man med en plasma skærm får en bedre kontrast, da tv`et kan slukke for de enkelte gas celler hvilket gør at tv`et kan vise flottere sort (kontrast) blandt andet. Men disse gas celler er også ekstremt skrøbeligt hvilket også er hvorfor at når tv`et ankommer så er det nermest cementeret fast på europa pallen, de skulle efter sigende heller ikke have helt så lang holdbarhed. Er i enige i den betragning ? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Der er nogen der har prøvet et binde dig noget på ærmet. Prøv at læse denne artikel: http://www.av-precision.dk/nyheder/blog-enhjoerninger-og-noe jede-94.html Redigeret af Brixen - 01-Oktober-2009 kl. 11:27 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
Det er jo lidt af et dilemma hvis rummet er lyst og man vil se TV også om dagen. Plamsa er dårlig om dagen ( genskin og udvaskede farver/billede ), LCD er dårlig ved for brede betragtningsvinkler. Man må veje de to mod hinanden, og checke rent fysisk i en butik før man vælger. Før i tiden var LCD svag på sort og kontrast, men i 2009 er de bedste LCD lige gode eller måske bedre på kontrast og sort. Redigeret af JA - 01-Oktober-2009 kl. 12:04 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Begge teknologier er dårlige om dagen. |
|
![]() |
|
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
Jeg har begge stående - der er kæmpe forskel om dagen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay til hvilkens fordel ?
![]() |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Det er noget vrøvl at plasma tv er dårligt om dagen. Du kan sagtens bruge et plasma tv om dagen, blot du har et par persienner eller lignende. Nu har jeg haft 2 plasma tv og har ingen problemer haft. Anyways, med mindre du skal bruge skærmen til mange stillestående elementer, som fx computerbrug, ville jeg klart vælge et plasma. Det kunne være 50" v10 Panasonic eller eventuelt Samsungs nye 855 også i 50". Udover disse er der et par andre skærme, godt nok ikke lige så "gode". Her kunne du kigge på Panasonic 50" g10 Panasonic 50" x10 LG 50" PQ6000 LG 50" PS8000 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |