|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
saxcon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 20:54 |
Hej eksperter,
Hvis man køber et TV (fx Samsung LED 7070), skal man så have en box på for at se HD kanalerne? Jeg kan godt se at Yousee har frigivet de digitale kanaler, men kan ikke helt finde ud af hvordan det fungerer med HD kanalerne? Jeg skal vel stadig betale xtra for HD kanalerne, men kan tvét "se" at jeg har betalt uden et kort? Jakob |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Nej, du behøver ikke en boks for at modtage HD-kanalerne, hvis du køber et Tv med indbygget DVB-C og MPEG4, men et programkort er dog påkrævet, for at se HD-kanalerne. Programkortet åbner blandt andet op for et par gratis HD-kanaler, alt afhængig af hvilken pakke du har, samtidig med, at du selvfølgelig kan tilvælge ekstra HD-kanaler efter ønske. Men med et programkort, skal der desuden købes et Ca-Modul, som isættes i Tv'et, og typisk koster omkring 500 Kr.
Læs evt. denne fine guide, som burde besvare alle dine spørgsmål. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67537& PN=1&TPN=500 Redigeret af vasif - 05-Oktober-2009 kl. 21:06 |
|
![]() |
|
saxcon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Linket virker ikke?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det virker helt perfekt, når der klikkes på det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
sjovt når jeg klikker ryger jeg direkte tilbage til den her tråd?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det gør du sgu også, |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Her er det rigtige link Kom i gang med digitalt tv fra YouSee
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |