|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hjarnø ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 21:33 |
Efter opdatering til Squeezebox server 7.4.0 hakker og hopper min Duet så man ikke gider at høre på den mere
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Prøv evt. med 7.4.1 som du kan hente her : http://downloads.slimdevices.com/nightly/?ver=7.4 Der er en del problemer med 7.4 |
|
![]() |
|
![]() |
|
hjarnø ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Kim Tak for tippet, den kører bedre nu! Når jeg lytter musik over receiveren er der ingen udfald, men når jeg bruger controlleren med høretelefoner er der stadig nogle udfald, værst når den bruges til internet radio og oftes når controlleren betjenes. Jeg holder øje med linket for yderlige opdateringer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |