|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 18:58 |
... Hvis du bytter to spil og bestiller INDEN release dagen!
Det sys jeg sku er et godt tilbud. Blot til info - Sys ikke jeg ku se der har været en lignende tråd. |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Jeg smider Dead Space som jeg gav 25 kr. for, i bytte med et andet spil. Derudover har jeg lige købt Uncharted 1 brugt til 125 kr., og den får de med. Ret billigt for et helt nyt spil.....
![]() |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Dvs. det gælder uanset hvilke 2 spil man giver til dem?
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Højst sandsyneligt ikke
![]() |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg tænkte det nok. Men så må man bare tage chancen med de spil man nu har, og se hvad de siger
![]() |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Der er få spil der ikk er med...
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
kmoller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Exclusion: http://ebgames.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf mvh Kristoffer |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
hvornår er det, at det udkommer?
(jeg har allerede byttet 2 spil ind, så jeg går blot og venter) Redigeret af Nikodk - 07-Oktober-2009 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
pes2010 for 1kr nice! så kan de da godt få 2 værdiløse spil ibytte så fylder de ikke i min affaldspose
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Forstår ikke helt hvornår man kan komme og hente spillet.
På deres hjemmeside står den 9. oktober (http://ebgames.dk/ps3.asp ), men jeg ved at den officielle release date er den 14. oktober. Nogen der ved, om man godt nok kan komme og hente det i morgen. Redigeret af Mathias Bøgh - 08-Oktober-2009 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Åh, r*v!
Står lidt i et dilemma: Bytte CoD4: Modern Warfare og CoD: World at War til Modern Warfare II eller til Uncharted II...? |
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
Den udkommer den 14/10 (har lige snakket med EB i Bruuns Galleri). Den gang at jeg bestilte min for ca. 3 uge siden fik jeg at vide at jeg ikke kunne Pre-order "Limited edition" og at det var en tryk fejl på sitet. Jeg vil ikke betale 549 kr. for Limited edition ( I dag da jeg talte med dem spurgte jeg hvorfor de stadigvæk vist "Limited edition" i en ny reklame og han fortalt at der alligevel var et vist antal Limited edition tilgængelig (Og stort sandsynligt nok til dækker alle som har pre-ordered indtil nu)... hvis man vil ha den |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |