|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tegning ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 23:42 |
Nu har jeg været så heldig at have besøg af nattens skumle typer og derfor har de fjernet mine tv'er,konsol,pc you name it. Heldigvis har jeg stadig kone og 2 små børn Hvad skal jeg købe ? 1. Tv: Dvb-t, skal kunne modtage alt det nye gejl fra dr f.eks. Ramasjang DR HD osv. 2. Full HD/blue-ray/PS3. 3. Fremtidssikret ? Mvh Rasmus aka Tegning
Redigeret af Tegning - 20-Oktober-2009 kl. 00:38 |
|
![]() |
|
Tegning ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
fejl 40
Redigeret af Tegning - 19-Oktober-2009 kl. 23:55 |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej Rasmus/Tegning. 1.) Cool nok at du skriver dette, men hvilket i hvilket prisleje tænker du på? Fordi der er godt nok mange 09 modeller fra panasonic der opfylder dette punkt ![]() 2.) Jeg går udfra at der er dette I ser mest af??? Hvis det er, så er en Full Hd skærm måske vejen, men afhængig af jeres sidde afstand så kan i også nøjes med HdReady ![]() 3.) ![]() ![]() ![]() PS: Det er sgu f*** surt at få rippet det hele, men godt at høre at familien er ok. Redigeret af Rod83 - 20-Oktober-2009 kl. 08:49 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Hej tegning For at komme det lidt nærmere vil det være smart at du oplyser lidt mere: budget hvilken størrelse siddeafstand hvilket signal modtager du (evt. i fremtiden) krav/forventninger (er du skærmentusiast eller kan du godt "nøjes" |
|
![]() |
|
![]() |
Budget : max 10k. Spillede ps3 på samsung f-HD, men dvb-t tuner i samsung er åbenbart noget lort så ønsker en pana f-HD Lejer blue-ray 8/10 gange. Sidde afstand 2 meter til ps3, 4 meter til tv. Kommer aldrig til at ringe til Otto Redigeret af Tegning - 20-Oktober-2009 kl. 19:59 |
|
![]() |
|
thsv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2009 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Full HD, så skal du have en P42G10. Sikker på, at DVB-T tuner er nok? Der er dog nok osse DVB-C tuner på de modeller, hvor der er Mpeg-4. Det kan måske blive nødvendigt med den opdatering mod hakkeri på denne model. |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej igen. Det er meget svært at komme uden om G10'eren i denne prisklasse. Som udgangspunkt ville jeg anbefale 46". Så er det stort nok til at i kan sidde 2m fra PS3'eren og stort nok til jeres siddeafstand på 4m (hvilket er meget synes jeg ![]() ![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak, din Rod
![]() |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=498905# Gå da hele vejen og få det dejlige pana tx-p42v10, koster jo fra 11500kr. så ikke langt fra bugettet |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Ah haha ... Men det er jo Easyshopping... Den "rigtige" pris starter ved 11.619,0 ![]() |
|
Panasonic PZ85
|
|
![]() |
|
![]() |
Men max 10k betyder jo ikke 11500 selvom det er et bedre tv. Hvorfor så ikke smide 40 for et fedt b&o. ( og ja b&o er fedt om ikke andet for blæreværdien) Mvh Rasmus aka Tegning |
|
![]() |
|
Platon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 156 |
![]() |
....og så kan du være STENSIKKER på at få ribbet det hele igen.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |