|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 11:00 |
||
Så er Win 7 frigivet. MS har valgt at at man kan hente en 90 dages prøveversion her. Dog ikke på dansk, hvilket jeg finder underligt da jeg selv har haft den den danske version i flere måneder Edit: link rettet Edit Edit: Sorry, men man skal åbebart være Technet kunde, storkunde eller Partner for at hente den Redigeret af MCenterFreak - 22-Oktober-2009 kl. 11:04 |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
Og hvor kan man så få den, billigst. I dk version?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Såvidt jeg kan se her
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|||
![]() |
|||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() |
||
Kan man opgradere dansk Vista med engelsk Win 7 eller skal det være ren install?
|
|||
En masse udstyr :-)
|
|||
![]() |
|||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
||
Jeg prøvede netop den løsning, men den krævede en ren installation. |
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg ved det ikke, men det har tidligere været MS politik at man ikke kunne opgradere til et andet sprog
|
|||
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
? |
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg synes prisen er ok. Så derfor kunne det have kostet mere. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() |
||
ØV. Heller ikke når man opgraderer med en Ultimate? |
|||
En masse udstyr :-)
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
||
Det kunne også have kostet mindre ![]() Snow Leopard koster kun 229 kr. for en opgradering.. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg får også en opgradering, til min nye bærbare for kun 109kr Men vil gerne have til den stationære også. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |