|
Understøtter AGK-bokse HE-AAC? |
Besvar |
Forfatter | |
Sopper
Ny bruger Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: Understøtter AGK-bokse HE-AAC? Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 13:37 |
Hej
Inden jeg evt. køber en af de billigere setup-bokse i Føtex (499,- kr.), vil jeg høre om der er nogen der ved, om AGK DVB-T modtager 10359 (DH2836) understøtter HE-AAC-lydformatet? Det fremgår nemlig ikke af deres hjemmeside, hvor der blot står "AVC/H.264". Er der desuden nogen der kan skrive kort om +/- ved AGK-boksen? På forhånd tak Torben |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 14:30 |
En bruger på forumet har fået oplyst at HE-AAC er understøttet. Det vil også være ufatteligt dumt af Føtex at sælge boxe uden HE-AAC, da det helt sikkert vil tælle som en mangel ved produktet hvis HE-AAC ikke virkede, og du har to års reklamationsret i Danmark.
Du kan finde et par tråde om erfaringer med boxen. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 16:22 |
Du får stort set hvad du betaler for i AGK boxen. Nemlig ringere billedkvalitet og dårligere EPG.
|
|
Sopper
Ny bruger Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 16:39 |
Det kunne være lidt rart, hvis der var nogle herinde i forum, der ejer en AGK-box, som ville anmelde billede- og lydkvalitet, EPG, brugervenlighed mv.! |
|
ht204
Bruger Oprettet: 13-December-2007 Status: Offline Point: 54 |
Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 16:56 |
sopper, AGK boksene er det samme som maximum t-102 anmeldt i denne tråd (men man kan dog opdatere dem via en fil på AGK's hjemmeside): http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=68222& PN=1 generelt har den et problem mellem at finde ud af at skifte mellem 4:3 og 16:9... min AGK har, selvom den er sat til automatisk og opdateret med software. man får hvad man betaler for |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |