recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Måske fejl på mit TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMåske fejl på mit TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yildizhan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2004
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Emne: Måske fejl på mit TV
    Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 11:42
Jeg har et Sony KDL-40V2500 som jeg købte i 2007 og har tegnet en udvidet forsikring på den. Allerede efter 3 måneder kom den på værkstedet da der var fejl på lcd panelet. Elektronik Centeret valgte så at udskifte hele lcd panelet. Men efter det kom den på værkstedet igen grundet af hdmi signalet forsvandt nogen gange at der var stadig nogle skygger på skærmen. De valgte så at udskifte hele mainboardet på den og div justeringer.

Men siden da synes jeg ikke at tv'et opfører sig rigtig nok. Uanset om jeg ser dvd, bluray eller alm dvb-t signal er der forstyrrelser. Der er specielt når fx kameraet kører fra venstre til højre eller når det kører fra nederst og op. Det begynder at hakke i billedet og alt bliver uskarpt.

Jeg er godt klar over at det ikke er et 100hz tv, men jeg synes ærlig talt ikke at det var så slemt før itiden.

Er det en fejl på mit tv eller er det bare sådan ?

Hvad er jeres erfaringer med netop denne model ?

Men ellers kan jeg jo prøve at sende det ind igen  :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu