|
|
Besvar ![]() |
Side 123 20> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2005 kl. 13:52 |
Hej Alle ================================ Fælleskøbet bliver på LG 42PX5 Et nyt highend plasma som afløser det anerkendte LG PY10 Yderligere oplysninger og tilmelding her ================================ /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
42" LCD kunne være interssant !!
|
|
![]() |
|
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Kunne man evt. løfte sløret for hvilket mærke og model der er tale om?
m@dsen |
|
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Nemli' ja |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det kommer. Men jeg afventer lige nogle flere detaljer /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Det lyder spændende.....
|
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
tus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Pioneer 436 XDE er mit forslag og ja, det bliver nok svært at samle mange til et sådant fælleskøb ellers meld jer så vi kan se om der er interesse for denne model.
![]() |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
Jeg ville helt sikkert være interesseret hvis det var Pioneer 436 XDE/FDE. Redigeret af katbird |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle For information om TV'et vi har mulighed for at lave et fælleskøb på, se Information: Fælleskøb på 42" HD Plasma Et ret lækkert bud på et HD Plasma, til en fornuftig pris. Så er spørgsmålet bare om vi kan skaffe nok interesserede ? /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Hej Lars det lyder sgu godt.. det kan godt have min interesse. Hvad er din mening får man en bedre skærm end den tidligere købte LG? jeg syntes det er en god pris.. Itbutikken har den til 21.267 kr så der er da penge at spare. Hovsa den model hedder 21.267 LG 42PX5R ...min fejl Redigeret af Splifen |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, denne skærm er et par klasser over den anden skærm. Ikke at PX4 er dårlig, men hvis man inddeler plasma skærmene i 4 hovedgrupper:
Så ligger PX4 i gruppe 3, mens PX5 ligger i gruppe 1. Ihvertfald hvis PX5 fortsætter kvaliteten fra PY10 modellen som den afløser, hvad jeg regner som meget sansynligt. Selvfølgelig med et vist forbehold, da modellen er sprit ny. Men jeg kan ikke forestille mig at LG laver afløseren dårligere end den forgængeren. Jeg regner dog med at kunne teste PX5 inden et eventuelt fælleskøb lukker, så eventuelle spørgsmål kan afklares. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er sgu med...jeg sælger lige mine tre børn.... det må da kunne give nogle penge
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |