|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anastacio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 01-November-2009 kl. 02:22 |
Hej Recordere medlemmer.
Jeg har allerede et Samsung 46" LED Serie 8 HDTV, men i næste uge vil gerne kunne spille PC spil i 3D. Det vil sige at jeg investerer i Nvidia's 3D Vision med Samsung monitor. Men jeg vil på længere sigt gerne have effekten op på en større skærm og bruge denne til computeren. Derfor har jeg kigget på 2 forskellige modeller fra Mitsubishi. Den første er en ganske normal af slagsen med model navnet "WD-65837". Det andet er et laser tv og har navnet "L65-A90". Begge kan findes på deres officielle hjemmeside. Men da jeg skulle til at søge efter skærmen herhjemme kunne jeg ikke finde noget på Google eller diverse forhandler søgemaskiner. Derfor spørger jeg, om det virkelig kan passe, at der ikke bliver distributeret Mitsubishi modeller i Danmark? Og hvis jeg endelig skulle insistere på disse to modeller, om det er muligt at få dem en anden vej rundt? |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Nej, den kan ikke købes i Danmark, kun i USA. Måske kan du være heldig, at en forhandler i USA sender til Danmark, men hvis der skulle være brug for en evt. reklamationssag, ville jeg ikke stå i dit sted:(
http://shopper.cnet.com/projection-tvs/mitsubishi-laservue-l 65a90/4014-6484_9-33248745.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |