recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til fronthøjtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til fronthøjtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yarhad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til fronthøjtalere
    Sendt: 10-November-2009 kl. 12:50
Er ikke sikker på det er her jeg bør poste mit problem, men siden det handler om at "vise" sin hjemmebio kan jeg vel skrive hvad jeg har af udstyr :)

Lidt uortodoks benytter jeg mig af satellithøjtalere fra mit gamle PC anlæg (Creative Gigaworks 7.1) da disse er meget små og passer godt til min lille stue :)
Onkyo TX-SR606
Panasonic DMP-BD35
Velodyne SPL-800i (sub)

Nu til det egentlige problem, som egentlig ikke er et problem men nærmere et kvalitets og kompatibilitetsspørgsmål! Jeg har for nyligt fået fingrene i nogle lækre fronthøjtalere som jeg agter at benytte mig af i mit fremtidige setup når jeg engang flytter i hus :) og mit spg. angår hvor gode og hvor meget de højtalere er fulgt med tiden, også mht. at stikke i et 7.1 surround anlæg, samt hvad jeg skal regne med at investere i mht. resten af højtalerne... Jeg har ikke tænkt mig at køre disse med de gamle satelliter :)

kort sagt, hvor står jeg med disse højtalere, og hvor gode er de ift. nutidig standart?

Højtalerne er disse:
Audiovector 6 (fra 1990)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 19:28
Hej og velkommen til recordere.dk

Jamen højtalere bliver jo ikke som sådan gammeldags, så dine Audiovector er jo lige så fine nu, som den gang. Det man kan sige er jo, at der er sket en masse med Audiovector siden da. Jeg har selv (som du kan se på min underskrift) Audiovector, og jeg er faktisk ret imponeret af dem - også i forhold til deres størrelse.

Det vigtigste er jo at DU er tilfreds med lyden. Så kan du jo undervejs kigge efter noget andet, eller noget supplerendeTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu