|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pouljan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 14-November-2009 kl. 17:16 |
Jeg downloader film til min PC og brænder dem på DVD, som jeg afspiller på min Sony RDR-HXD895 til mit Somy Bavaria TV.
Jeg kunne godt tænke mig at overføre/afspille de efterhånden mere og mere pladskrævende film fra PC direkte til afspiller via Ethernet.
Er der nogen kloge hoveder der ved, hvilken afspiller/DVR jeg kan bruge?
/Poul-Jan
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hardware media players som TviX, Popcorn Hour, Xstreamer, etc etc. Check de utallige tråde om disse players i forumet. Nogle af disse kan fås med DVR eller DVR-lignende funktion, men implementeringen er ikke altid særligt vellykket, og generelt vil jeg anbefale to forskellige boxe (DVR til at optage TV, og en hardware media player til at afspille det "løse", you know what, don't ask don't tell). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
pouljan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Ja, det var det jeg frygtede...
En simpel løsning ville (måske) være en NN docking station: http://www.olsens-it.dk/shop/2-5-3-631p.html
Men jeg håber stadig på en kombineret enhed!
/Poul-Jan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |