recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tør man købe pfl479964 i tyskland?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettør man købe pfl479964 i tyskland?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Emne: tør man købe pfl479964 i tyskland?
    Sendt: 17-November-2009 kl. 15:45
hej alle

efter at philips har oplyst mig at de ikke kan sige hvornår mit 46pfl9704 kommer, har jeg overvejet at købe et 47pfl9664h istedet for, da det umiddelbart skulle være nogenlunde det samme fjernsyn dog uden LED.

herhjemme koster de fra 15000 og opefter, men jeg har ikke fundet nogen der har det på lager, men i tyskland kan jeg få det hjem for cirka 10.500  + fragt.

men hvordan er det med tunere dvb-t mpeg4 i tyskland, er det 100% sikkert at jeg vil kunne bruge dette fjernsyn herhjemme til dvb-t mpeg4 og analogt signal?

hvordan er det med garantien, vil philips stadig lave det på min adresse, selvom det er en tysker?

mvh Carsten
Til top
pingvin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2005
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 19:59
Hvis du spørger Phillips vil de sige at det er 'bedst' hvis du køber det i DK.
..og at for at være sikker på at det virker her, skal der stå 'DNK' under 'DVB-T MPEG4'  og under 'DVB-C MPEG4' på en lille hvid ediket på bagsiden.

Jeg ved ikke med 9664, men jeg kikkede bag et 40pf9704, der stod ganske rigtigt 'DNK' på de to steder (samt 'boxer, 'yousee','stofa' osv.) , men der stod altså også 'DEU' . Det er så formentlig 100% den samme version af den model der bliver solgt i de 2 lande, men sikrest er det nok at bede sælgeren at kikke efter.

mht. garanti så siger Phillips:
"...køber du TVet uden for landet er der kun 1 års verdensgaranti,
og evt. reparation er så igennem det land hvor du har købt TVet"

Til top
pingvin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2005
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2009 kl. 00:22
Oprindeligt skrevet af pingvin pingvin skrev:

mht. garanti så siger Phillips:
"...køber du TVet uden for landet er der kun 1 års verdensgaranti,
og evt. reparation er så igennem det land hvor du har købt TVet"

Det er dog ikke sådan jeg læser deres 1 års verdensgaranti:

"...The International Warranty catalog accompanies Consumer Electronics products and is immediately activated upon purchase. Products purchased from any local distributor can then be serviced in nearly any other country of the world. If a customer finds that there is no service center in the immediate vicinity, the warranty is valid at the nearest service center or any of more than 100 service centers located around the world. " og "..The International One Year Warranty allows the consumer to take or purchase the product from any Philips distributor with the knowledge that it will still qualify for the same warranty protections"

Og når de siger 'kun', er det vel fordi de mener at den 2 årige reklamationsfrist kun gælder i DK. 
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2009 kl. 00:54
ok takker for svarene, vil høre den tyske forhandler om hvad der står på etiketten, har dog sammenlignet den danske philips side med den tyske side, og de skriver nøjagtig de samme specifikationer, så jeg kunne godt fristes til at tro at det er det samme fjernsyn
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 00:59
hmm, har dog lige set at easyshopping også har det, men tør man overhovedet handle hos ham mere, han siger at fjernsynet er fra tyskland, men er 100% identisk og kompatibelt med det danske dvb-t mpeg4 system, og at jeg får det repereret via philips home service hvis der sker noget.

men jeg kan se at mange har haft dårlige erfaringer med ham, så er sku noget i tvivl om jeg tør handle hos ham?

mvh Carsten
Til top
Jorgensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af blackbox blackbox skrev:

hmm, har dog lige set at easyshopping også har det, men tør man overhovedet handle hos ham mere

NEJ, absolut ikke.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 13:08
nej tænkte det nok, tak for svaret
Til top
JeghaderES Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 11:41
Jeg kan på det kraftigste fraråde at handle hos easyshopping, de behandler kunder som L..T !
Læs om min og andres oplevelser på:

Hilsen

easyshoppingsnyderkunderne.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu