|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasfj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 21-November-2009 kl. 20:58 |
Hej, Jeg er på udkig efter en god Bluetooth audio reciever til at streame musike fra mobil og PC. Jeg har allerede en Sony HWS-BTA2W Bluetooth men den er i princippet ubrugelige, da signalet bliver forstyret hvis man bevæger sig mere en 2 meter væk fra modtageren. Ligeledes har bevægelse i rummet osv. negativ indvirkning på signalet. Jeg har prøvet med Sony Ericsson 810i, z610 samt to laptops...intet virker tilfredsstillende. Jeg har kigget på Yamaha YBA-10WH Bluetooth Wireles. Den får gode bruger anmeldelser, men enkelte klager over en højfrekvent støj. Har nogen erfaringer med YBA-10WH eller andre som virker i praksis....dvs. fejfri modtagelse på en afstand af 6-8 meter. |
|
![]() |
|
cammic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Ja, jeg hører også gerne om bluetooth audio receivers, som kan tilsluttes musikanlægget derhjemme og dermed afspille musik trådløst fra computeren (inc. DRM filer). Nogle gode erfaringer og tips derude? Tak! MC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |