recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 5090 tilslutning af notebook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 5090 tilslutning af notebook

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Emne: Pio 5090 tilslutning af notebook
    Sendt: 22-November-2009 kl. 23:17
Hejsa

Er der nogle af Jer der har gode erfaringer i at slutte en notebook til denne skærm. Jeg skal ikke køre dual screen, men blot køre hele windows skærmbilledet på pio'en. Min notebook kører 1280 * 800 og jeg skal gerne kunne køre 1920 * 1080, dvs full hd, når jeg outputter til pio'en. Jeg kører vga og indtil videre kan jeg kun få notebooken til at køre en lav opløsning på pio'en, dvs 1024 * 768 eller 1280 * 800 hvor man ikke kan se hele billedet på skærmen.

Det skal siges at jeg har prøvet at outputte til en ekstern pc skærm, og der kan jeg uden problemer køre 1600 * 1200, som er den eksterne skærms native opløsning. Dermed ved jeg at grafikkortet kan spytte en højere opløsning ud en hvad notebook skærmen kan (dvs 1280*800).

Hvad gør jeg ? Installere pio drivere på notebooken ?? eller hvad ?

Det er en Lenovo notebook. men jeg har også samme problem med en Dell Precison

mvh

Redigeret af Bridge - 22-November-2009 kl. 23:20
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Bridge Bridge skrev:

Hejsa

Er der nogle af Jer der har gode erfaringer i at slutte en notebook til denne skærm. Jeg skal ikke køre dual screen, men blot køre hele windows skærmbilledet på pio'en. Min notebook kører 1280 * 800 og jeg skal gerne kunne køre 1920 * 1080, dvs full hd, når jeg outputter til pio'en. Jeg kører vga og indtil videre kan jeg kun få notebooken til at køre en lav opløsning på pio'en, dvs 1024 * 768 eller 1280 * 800 hvor man ikke kan se hele billedet på skærmen.

Det skal siges at jeg har prøvet at outputte til en ekstern pc skærm, og der kan jeg uden problemer køre 1600 * 1200, som er den eksterne skærms native opløsning. Dermed ved jeg at grafikkortet kan spytte en højere opløsning ud en hvad notebook skærmen kan (dvs 1280*800).

Hvad gør jeg ? Installere pio drivere på notebooken ?? eller hvad ?

Det er en Lenovo notebook. men jeg har også samme problem med en Dell Precison

mvh

Når du bruger VGA, understøtter TVet kun den opløsning du skriver. Vil du have 1920 * 1080, skal du koble notebooken til Tvet via DVI/HDMI -> HDMI i TVet. Det giver også et bedre billede + at du kan vælge "dot by dot" på skærmen.
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:31
A ha, tak for svaret. Det vil jeg så lige prøve ved lejlighed. Det er bare lidt noget skidt, da jeg så skal til at bruge docking station, da min notebook ikke har dvi out.
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Bridge Bridge skrev:

A ha, tak for svaret. Det vil jeg så lige prøve ved lejlighed. Det er bare lidt noget skidt, da jeg så skal til at bruge docking station, da min notebook ikke har dvi out.

Ja det kan jeg godt se er lidt træls. Der er ikke noget der er letWink Til gengæld får du et rigtig godt billede på den måde.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu