|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andje00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 16-December-2009 kl. 18:45 |
Jeg skal ud og have investeret i et par nye in-ear hovedtelefoner. De skal bruges sammen med en ipod Nano. Budgettet er på ca 300-400 kr.
Uden at kende det helt store til dem, overvejer jeg at købe et par Denon AH-c360
Er der nogle der har et bedre forslag?
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Sony laver også rigtig gode hovdetelefoner
![]() |
|
![]() |
|
Molbech ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Har selv et par Sennheiser CX300 - tror jeg nok de hedder.
Dem er jeg fint tilfreds med, klar opgradering i forhold til det plastik pis man får af Apple.
|
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Uden tvivl Sennheiser CX300-II.
Udsalgsprisen i DK er 500.- men kan, hvis du ser dig lidt for, findes i UK til ca. 150.- |
|
![]() |
|
Mindtrekker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Jeg har selv flre ipods og har altid startet med at smide de tilhørende "ørepropper" ad hel.... til. Jeg har i et års tid kørt med Skullcandy. som sådan nogle fine øretelefoner, men de har en stor svaghed nemlig i ledningsnettet - jeg fik mine byttet 2 gange på et år
![]() |
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Lyder som noget af en overpris du har givet. De går for 150-160kr. i England - og modtager ret blandet anmeldelser. Lyden skulle ikke fejle noget, men har læst rigtig mange kritisere dem på byggekvaliteten og holdbarheden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |