recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsendelse fra USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForsendelse fra USA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bQvle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Emne: Forsendelse fra USA
    Sendt: 22-December-2009 kl. 11:40
Jeg kunne ikke lige finde en passende kategori, så nu ryger den bare her!

Jeg har handlet i USA, og pakken har stået stille i Track&Trace siden d. 10/12. Er der nogle der har handlet for nyligt som kan sige mig om det er normalt?

Den står sådan her:

Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 10:19 PM on December 10, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. 

Detailed Results:
BulletInternational Dispatch, December 10, 2009, 10:19 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
BulletArrival
BulletProcessed through Sort Facility, December 10, 2009, 12:36 am, OMAHA, NE 68108
BulletElectronic Shipping Info Received, December 09, 2009
BulletProcessed through Sort Facility, December 09, 2009, 6:18 pm, LINCOLN, NE 68501
BulletAcceptance, December 09, 2009, 4:25 pm, LINCOLN, NE 68504

Er der grund til bekymring? eller kan det være pga. juletravlhed?
Postdanmark siger at den IKKE er ankommet i danmark, så vil de kunne se det. så den ligger altså endnu ikke i dansk Toldbehandling.

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 12:38
Normalt tager det en uge, at få noget fra usa, men hvis vi snakker d. 10/12, så skal du nok forvente længere tid. Men ellers ville jeg kontakte stedet, hvor du har købt dine vare og få dem til at undersøge, hvad der er sket.
Du kan jo altid, vise dem den Track&Trace, som du også har vist os.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af bQvle bQvle skrev:

Jeg kunne ikke lige finde en passende kategori, så nu ryger den bare her!

Jeg har handlet i USA, og pakken har stået stille i Track&Trace siden d. 10/12. Er der nogle der har handlet for nyligt som kan sige mig om det er normalt?

Har du lavet et opslag hos postdanmark.dk med det TT nummer du fik fra USA? USPS og PostDK udveksler TT elektronisk, og i de tilfælde hvor jeg har modtaget pakker har jeg kunnet se forsendelsen på postdanmark.dk inden for få dage fra afsendelsen fra USA. Pakken bliver også tildelt et nyt TT nummer hos PostDK, men du kan lave opslag på begge.

Desværre betyder dette fine samarbejde mellem USPS og PostDK at toldbehandling er 100% sikker.Angry

Jeg kan meget bedre lide uregistrerede forsendelser i brevstrømmen. Registredede breve fra USPS behandles dog som pakker, og får et TT nummer.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 14:07
Hvis det er noget der bliver toldbehandlet kan det gå nogle uger i tolden. Har i hvert fald selv ventet op til en måned på at tolden i Danmark behandlet en pakke. De har lovet at det skal gå hurtigere, men ved ikke om det sker.
Leif 
Til top
bQvle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2009
Sted: Danmark
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 15:34
Ja jeg har ringet til post danmark utallige gange, de ved ikke rigtigt noget i kundeservice, og siger bare at afsender skal efterlyse den.

Pakken er ikke engang registeret ankommet til danmark, de siger den stadig er i USA, så tolbehandlingen er ikke engang gået i gang.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu