|
Digiality T-500 timer-svigt |
Besvar |
Forfatter | |
smidtiby
Junior bruger Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Emne: Digiality T-500 timer-svigt Sendt: 01-Januar-2010 kl. 12:40 |
I godt 2 måneder har jeg haft denne boks, som er rigtig god på mange måder. Men desværre svigter dens timer af og til. Forhandleren KAN ikke hjælpe og Kjærulff1 VIL ikke hjælpe. Jeg har fået den byttet - ingen forskel. I dag kom jeg dog lidt tættere på en forståelse, idet jeg var til stede i det sekund, den skulle starte. I ét sekund skifter de røde lamper, som om den vil starte, MEN derefter lukker den igen. Det er, som om den prøver at starte, men så orker den det ikke alligevel. Tømmermænd fra i går?? Bagefter er timerlisten tom! Alt er som fordampet! Ingen spor er tilbage, så man kan jo næsten tvivle på éns hukommelse, fordi alle beviser er væk! Det er meget frustrerende, at man ikke kan regne med, at den optager det, den er programmeret til. Har I nogen gode råd / lignende erfaringer / LØSNINGER? Så ville jeg blive meget glad! Med venlig hilsen Søren Midtiby |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 01-Januar-2010 kl. 12:59 |
Digiality T500 er UDEN harddisk, så jeg ved ikke lige hvordan du regner med at den skal kunne optage noget.
http://www.netto-sat.dk/digiality_t_500_cx_mpeg4_hd_dvb_t_modtager-p-566.html?gclid=CJnIj5mRg58CFVoq3godUReVMQ Redigeret af Kampus - 01-Januar-2010 kl. 13:00 |
|
smidtiby
Junior bruger Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 17:52 |
Tak for dit svar, som jeg først har set nu, da email-funktionen i recordere.dk åbenbart ikke virker. Jeg har en Panasonic HDR som via externt link kan optage fra boksen, det virker fint. Det er min normale måde at se tv på. Jeg vil prøve nulstil-funktionen, måske hjælper det. Jeg har også oplevet mystik ved kanalskift. (f.eks. ”2” è DR1 i stedet for normalt DR2) mvh Søren Midtiby |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |