|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
MsFrederiksen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 20-Januar-2010 kl. 18:11 |
||
Hi
Har fundet 2 programmet der kan hjælpe mig, med at holde styr på mine dvd film. Vil lige høre om der er noger herinde der har noget erfaring med de 2 programmer og hvilket der evt er bedst at bruge. Det drejer sig om: 1. DVD Profiler fra http://www.intervocative.com/ 2. Movie Collector fra http://www.collectorz.com/movie/ Hvilket et af de 2 skal man benytte ? Håber der er nogen som vil hjælpe mig lidt :)
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Der er jo et tredje program. My movies. Det ved jeg at det er ret nemt at gå til.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
MsFrederiksen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
||
Tak Flemming Larsen hvad koster det program og hvordan bruges det?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jamen det er helt gratis. Hvis man vil, så er det frivillig donation.
Bruges: Det er nok svært at sige sådan lige. Det er nemmest at dovnloade det og så spørge i den anden tråd, for der kigger ham som står for programmet.
Hvis du vil have programmet, så skal man bruge 1500 point, til at få højeste opløsning på billederne på nettet. Men de 1500 point, kan du få ved at skrive en mail, til den bruger der hedder binnerup.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
Jeg har prøvet begge (og MANGE andre) og foretrækker klart Moviecollector. Meget renere brugerflade, og nemt at gå til. Kan hente filminformation fra f.eks. imdb.com Jeg har 3000+ film, så brugervenlighed og overskuelighed er vigtigt for mig. MyMovies har jeg også brugt, men bryder mig ikke rigtigt om det, da du er totalt låst mht filminformation. Du har ikke mulighed for selv at ændre på brugerfladen og er afhængig af at dine film findes i deres database. Du kan selv tilføje film til databasen, men det er besværligt og tidkrævende. Største fordel er at det er gratis.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er da ikke særligt besværligt, at tilføje film i my movies. Desuden er det færre og færre film som ikke er med.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
![]() |
||
Af de to vil jeg vælge DVD profiler, den synes jeg er bedst at bruge, men begge to kan prøves inden du køber. Hvis din næste pc skal være en Mac, skal du vælge Movie Collector, da den fås til begge platforme. Jeg bruger nu DVDpedia, som er et rent mac program. Redigeret af Brixen - 20-Januar-2010 kl. 19:37 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
||
Det har jeg prøvet og det hjalp ikke, jeg har ikke fået 1500 point...... ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
||
Jeps, men jeg prøver bare igen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |