|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spotter.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 26-Januar-2010 kl. 10:02 |
Jeg skal bruge en switch boks, så jeg kan nøjes med et enkelt hdmi kabel til mit tv og så sætte 4 enheder til i den anden ende. (Xbox, PC, PS3, DVD).
Boksen må gerne have 4 indgange og 2 udgange, og skal helst være manuel switch. Jeg har kigget på denne model fra avcon...http://www.av-connection.dk/?PGr=2273&ML=434 Har i andre godt forslag ? Tak |
|
![]() |
|
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Hej Spotter
Med øje på de apparater du skal have tilsluttet, vil jeg tillade mig at anbefale dig, at købe den switchboks jeg har til salg i denne tråd: Godt nok har den 'kun' 2 HDMI-indgange, men den håndterer jo også HD-signaler ved tilslutning gennem component (også 2 indgange), men er jo ikke helt klar over, hvilke signaler der kommer ud af din dvd-afspiller og din XBOX. Er det henholdsvis composit og component, så er min boks et perfekt valg. Din PC tilslutter du jo bare via VGA... Hvis du er interesseret, finder vi helt sikker en god pris med recordere.dk-rabat :-) /Marco
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |