|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() Sendt: 09-Februar-2010 kl. 21:58 |
Jeg ville meget gerne have nogle gode forslag til hvilken trådløs router jeg skal købe til min svoger?
Håber at der er nogen som vil hjælpe med nogle link evt. Hilsen Jesper
|
|
![]() |
|
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Er der slet ikke nogen som kan give et indput?
Hvilken router har du?
![]() |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Jov! http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=181069
En rigtig stabil kvalitets router med uanede muligheder til billige penge. Den er lige så god som den er grim :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Er den nem at sætte op til WPA?
Jeg har nemlig ikke selv prøvet det før.
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Ja det synes jeg, men har aldrig oplevet en router hvor det var svært :) Der er dog en CD med som kan hjælpe en hvis det er.
|
|
![]() |
|
![]() |
ok mange tak.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |