recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - flere WD TV LIVE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketflere WD TV LIVE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Status: Offline
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Emne: flere WD TV LIVE
    Sendt: 21-Februar-2010 kl. 20:39

Kan to eller flere WD TV LIVE "se" hinanden på LAN netværket, således afspiller "1" kan se og afspille medier på afspiller "2" - og omvendt ? Geek

Har en WD TV LIVE, men synes den er så smart, at jeg godt kunne finde på at forkæle mig selv med en mere til det andet TV-værelse Big smile

Tillægsspørgsmål
Kan jeg flytte filer mellem min PC (windows 7) og WD TV LIVE over netværket
Jeg kan se WD TV LIVE under netværksenheder, men synes ikke jeg kan få adgang til den.

1.000 tak for evt. svar Smile

Walk slowly; drink lots of water
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2010 kl. 20:45
JA du kan sætte den til at dele den disk der er sat til, og den kan ses af en anden WDTV live. og du kan afspille direkte fra den, dog kører du wifi til wifi, så kan det godt blive lidt problematisk, kommer dog meget an på hvilke WIFI sticks du bruger i den.

hvis du bruger fil manageren i selve WDTV´en så er der ihvertfald ikke problemer med at flytte filer fra min server til min WDTV live

Redigeret af Rasmusdc - 21-Februar-2010 kl. 20:46
Til top
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 19:21
Tak for svaret Smile

Det er nu muligt at afspille/streame medier på min WD TV LIVE som er fysisk findes på mine Windows 7 pc'er. (altså den ene vej)

Jeg kan dog ikke få adgang den modsatte vej, således jeg kan kopiere mine billeder/musik/film FRA windows 7 til WD TV LIVE.

Når jeg i Windows 7 kikker under NETVÆRK >> MEDIEENHEDER findes WDTVLIVE001 som jeg kalder den. Jeg kan dog ikke få adgang hertil, men får en fejlside : http://1xx.1xxx.xxx.1xx:53227/N/A
HTTP404

Der er et eller andet jeg ikke har forstået, jeg kan bare ikke helt lure hvad ...Confused
Walk slowly; drink lots of water
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu