|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jensin3 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 14-Marts-2010 kl. 23:00 |
Jeg så en film for nogle år siden, men jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder. Den hadler om en mand der på et tidspunkt i filmen er radiovært og giver en pige en orgasme ved hjælp af en højtaler i en liveudsendelse. Senere bliver han redaktør på et musikmagasin så vitd jeg husker, og han får en masse problemer med myndighederne fordi det han trykker ikke er stuerent, hvilket er lige ved at få ham smidt i fængsel.
Jeg mener den skulle være baseret på en virkelig historie.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Venligst Jens
PS. Temaet i filme en måske noget rock and roll.
|
|
![]() |
|
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Hej, det må næsten være filmen Private Parts, der handler om den kendte radiovært Howard Sterns liv. Her er et link til imdb: http://www.imdb.com/title/tt0119951/
|
|
![]() |
|
jensin3 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Det var lige den:) Mange tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |