|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() Sendt: 26-Marts-2010 kl. 12:22 |
Jeg skal ud og have fat i en ny router, da den gamle er begyndt at hoste lidt
![]() Har søgt lidt frem og tilbage og det lader til at D-Link DIR-615 og DIR-655 er ret populære, men er der nogen der lige kort kan forklare forskellen for mig, så jeg kan finde ud af om jeg skal bruge de ekstra penge på en DIR-655. Redigeret af Blu-ben - 26-Marts-2010 kl. 12:22 |
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
615: 655:
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
DIR-655 har gigabit kablet netværk og USB (med begrænset funktionalitet), det har DIR-615 ikke.
Hvis du har brug for gigabit netværk, så tag et kik på Linksys WRT320N. Den er 100,- billigere end DIR-655, kan køre på både 2,4 GHz eller 5 GHz og kan køre med DD-WRT firmware. |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Tak for svar - men ved ikke lige om jeg har behov for et gigabit kablet netværk.
planen var bla at kunne streame fra en NAS til en TVIX 6500 både SD og HD materieale, men er der behov for en gigabit forbindelse for at kunne det ?
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Tvix'en har ikke gigabit netværk, så der vinder du ikke noget.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så vi jeg afprøve en DIR-615 og se hvordan det fungere, tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
Jeg har netop selv bestilt en netgear WNR3500 den ligger på ca. 500kr og den har gigabit lan + at den er "open source" læs du må lægge DD-WRT på, som er mega lækkert!
Jeg har self ikke prøvet den, men min kammerat har den og er virkelig glad for den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |