|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() Sendt: 30-April-2010 kl. 10:12 |
Er alle sæsoner af Battlestar Galactica udgivet med Dansk tekst på bluray ?
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
S_Dalsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Nej, foreløbigt kun til og med sæson 3
Her er BDLive.dk links til de sæsoner der er udgivet:
Battlestar Galactica - Sæson 1 (inklusiv mini-serie) Da der er ca. 2 måneder mellem disse udgivelser, må man gå ud fra, at 4. sæson kommer sidst i maj/først i juni. |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
Er det en go serie ? Jeg kan godt li´sci fi, men er ikke så meget til f.eks Star Trek...
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Det er en fantastisk serie. Jeg har aldrig set Star Trek så jeg skal ikke kunne sige om de ligner hinanden.
Det er en af de serier jeg gerne ser igen, faktisk har jeg set sæson 1, 2 og 3 to gange, da jeg startede forfra, da den kom bd. Og den holder alle 4 sæsoner igennem. Det er meget få andre serie (Sopranos er en af dem) der kan holde standarden igennem hele levetiden. Tænk fx på Lost der blot er en skygge af sæson 1. Og afslutningen - aldrig har jeg oplevet bedre slutning på en serie ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Kan kun sige at jeg også synes at det er en serie af meget høj klasse!
![]() |
|
![]() |
|
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Ja det er en fantastisk afslutning,
Den sidder man godt nok længe og tænker over. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Jeg tilslutter mig rygklapperiet og skåltalerne. Den bedste, mest velskrevne og gennemførte serie, jeg har set. Den bliver lidt langhåret henad slutningen på sæson 3 og fremefter med alle de subplots, men jeg synes den holder sig på sporet i modsætning til f.eks. Lost, der bliver mere og mere tåbelig.
Jeg har set den 2 gange nu og skal sikkert igennem den igen om et par år. Det er høj klasse og den bliver netop afsluttet flot og troværdigt.
Ps. Har endnu ikke fået købt "The Plan", så den kan jeg ikke udtale mig om. Redigeret af Shiva - 01-Maj-2010 kl. 07:53 |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |