recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Cinema 21:9 56PFL9954H Erfaringer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips Cinema 21:9 56PFL9954H Erfaringer søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stormers Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Cinema 21:9 56PFL9954H Erfaringer søges
    Sendt: 09-Maj-2010 kl. 19:52

Jeg overvejer at skifte mit Philips 42PFL9603H ud med ovenstående, da jeg kan købe det til en god pris. Jeg vil bruge det sammen med en Philips BDP 9500 til at se film, men vil gerne hører om hvordan det ellers performer.

Derfor vil jeg gerne hører om der er nogen der har erfaringer med følgende 4 ting:

Hvordan ser et 16:9 tv billede ud, når det skaleres til 21:9?
Hvordan ser et billeder fra en Xbox360 eller PS3 ud?
Hvis en computer tilsluttes via HDMI, kan skærmen vise billedet i fuld størrelse 2550*1080?
Hvordan vil billedet fra en PCH110 se ud?

Til top
Hr. Soegaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 09:08
Har ikke tv´et selv, men grundet mit arbejde kan jeg sige jeg ser på den hver dag. :)
Via BDP9500 står det rigtig godt, og der er en rigtig fin auto funktion hvad angår at passe billedet til, så ser du 16:9 så det ikke noget problem.
Det går så noget mere gal ved PS3/Xbox, udover deres Perfect pixel som fucker oplevelsen hel op så er det svært et billede man gider spille ved i længere tid, men det er bestemt muligt og det kommer jo an på hvilke krav man har.
Det afhænger af computeren som regel i den høje opløsning, har dog ikke prøvet det så svar skyldig.
Sidste spørgsmål pas. :)
Men det er en fed skærm til film, vild god oplevelse, der skal bare indstilles en del.
Bedste Hilsner - Hr. Soegaard
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu