recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony W5500 taber kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony W5500 taber kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Funkyfreddi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony W5500 taber kanaler
    Sendt: 18-Maj-2010 kl. 13:48
Hejsa

Jeg har købt mig et Sony 32W5500 i Elgiganten.
Nu inden jeg tar TVet på nakken og løber ud i butikken med det igen, vil jeg lige høre om der er nogen der kender til eller har samme problem som mig ...

TVet taber konstant kanalerne. Efter jeg har lavet en automatisk scanning ligger kanalerne jo alle sammen i et stort rod. Jeg bruger program sorterings featuren til at ligge dem på deres rigtige pladser på kanal 1, 2, 3, 4, 5 osv ... Det virker også fint i et par dage, men så forsvinder de så igen lidt efter lidt. Dvs, de forsvinder ikke helt, de hopper bare ned på deres oprindelige plads på kanal 458 eller lign, og så kan jeg begynde at sortere forfra.

Jeg har opdateret firmwaren flere gange i håb om at det ville hjælpe. Lige nu bruger jeg version 1.700EA

Er der nogen der kender til dette fænomen og er der en måde at komme udenom det på?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:55

Er det stillet til Automatisk opdatering.? Det vil måske så hjælpe at få den funktion deaktiveret.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 16:22
Ifølge min erfaring hjælper det IKKE at slå automatiske opdatering af tjenester fra - tværtimod; kanalerne forsvinder nemlig alligevel, når der er for dårligt signal, men de kommer så ikke tilbage automatisk igen.

Rygterne ville ellers vide at den seneste firmware opdatering (1.730) ville fjerne dette problem, men det er i bedste fald uændret og måske værre.

Jeg har selv haft dette problem konstant igennem flere uger nu, men jeg har ikke taget mig sammen til at udskifte hele antennekablet i stedet for kun at skifte stikkene, da jeg ikke er sikker på at mit eget kabel er problemet da alt virkede fint i starten med nul pre-RS bit-fejlrate på samtlige kanaler.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu