|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shortcut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 23-Maj-2010 kl. 23:42 |
Jeg har et nyoprettet Yousee-kabel abonnement, og har her til aften (for første gang = newbie) sat kvalitets(!)stik på det dobbeltskærmede kabel - for at gøre det rimeligt godt så kæresten kan se fjernsyn. Men billedet på alle kanaler er i sort/hvidt. Jeg har chekket med en dvd - og her er billedet fint i farver.
Jeg gætter på at jeg ikke har sat stikkene godt nok på kablet, men spørger alligevel om hjælp - fordi jeg synes, jeg har været rigtig grundig og omhyggelig med stik og kablet :-).
![]() Brugbare ideer, forslag og påhit er mere end velkomne.
![]() På forhånd tak for god hjælp.
![]() |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
strandvasker havde for nylig et par gode indlæg om at sætte stik på et antennekabel.
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Bruger du en boks eller har du DVB-C tuner i dit tv?
|
|
![]() |
|
Shortcut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Det er kærestens tv, og jeg tror (..?..) at der DVB-C-tuner i hendes tv. Vi har ingen box - da hun havde tv sidst havde hun en box fra Dansk Bredbånd, og jeg var ikke involveret :-) i opsætning, abonnement, mv. Jeg kan godt se, at jeg er nødt til chekke tv'ets manual for at kunne svare dig.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5308 |
![]() |
Hm.... Kender ikke TV.
Men hvis det er digitalt med DVB-C burde farver komme uden videre. Hvis det er analogt kunne det være fordi der ikke er valgt korrekt land og system, skal være opsat til PAL B/G
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
![]() |
TV'et havde ingen tuner, og løsningen blev den 'nemme' (sic): en Yousee+ box; om det vedblir med at være nemt, må tiden vise. Farverne vendte tilbage, og jeg tror mine stik+kablinger er ok - billederne står indtil videre fint.
Tak for hjælpen - det er et godt forum, dette her :-).
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |