recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV med optagemulighed (som er mindre end 42")
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV med optagemulighed (som er mindre end 42")

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nishita Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: TV med optagemulighed (som er mindre end 42")
    Sendt: 24-Maj-2010 kl. 21:20

Jeg har læst mange rosende ord om Pana G20, og optagefunktionen til ekstern harddisk er super.

Men 42" er for stort. Findes der andre fjernsyn derude som har optagemulighed og ikke er helt så store? Skal være boxer godkent.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 21:27

Mener ikke, at der har været andre omtalt her på forummet som kan det og som er mindre.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 21:32
Det er så fordi du kun tænker i plasma.
Samsung 7705 og 8705 har begge denne funktion. Og kan fås fra 32"
Mvh
Flemming Larsen
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Oktober-2006
Point: 331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 21:33
Der findes en del mindre Prosonic tv fra Bilka, der kan. Og et 22" UMC tv fra Aldi kan også - dette tv har jeg selv erfaring med. Men kvaliteten af disse tv er naturligvis ikke i nærheden af et Panasonic G20.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det er så fordi du kun tænker i plasma.
Samsung 7705 og 8705 har begge denne funktion. Og kan fås fra 32"
Klippet fra hummelmoses anmeldelse.

Harddisk Optager / PVR

En rigtig god feature, er muligheden for at tilføje en ekstern harddisk til TV'et  og så har man pludselig indbygget harddisk optager i TV'et. Man kan ikke bruger USB sticks, eller i hvertfald ingen af de 4-5 sticks jeg prøvede. Men 2.5" harddiske uden ekstern strømforsyning virker fint.

Man tager et godt langt kabel, og så kan man gemme harddisken f.eks. i en reol under TV'et. Harddisken skal formateres i et ikke standard filsystem, og af copyright årsager kan man ikke tage harddisken fra TV'et over til en PC og så afspille filerne derfra. Jeg kan derfor heller ikke fortælle hvad format de optages i, men da den optager HD og SD udsendelser, må det være et mpg4 kompatibelt format.

Harddisk optageren understøtter to funktionaliteter "TimeShift" og Timer Optager.

Med TimeShift kan du midt i en udsendelse vælge at trykke pause, og så begynder harddisken at optage med det samme, eller du kan instillet TV'et til at have en automatisk buffer i Timeshift. Trykker du pause, så kan du forlade TV'et og komme tilbage og fortsætte hvor du slap. Det er en rigtig brugbar feature, som man kender fra mange digitalt TV bokse, og som man let får stor glæde af. Det gør også at man kan spole i en udsendelse, så man lige kan få gentaget hvad en person sagde, hvis man ikke hørte det første gang.

Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu