recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv - max 10.000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv - max 10.000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martinrunge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv - max 10.000
    Sendt: 03-Juni-2010 kl. 16:22
Hej,

Jeg står af forskellige årsager og skal have et nyt tv nu og her. Normalt laver jeg en temmelig grundig research, men det er der desværre ikke tid til :o)

Jeg har følgende krav:

min. 42"
Relativt strømsparende
Indbygget dvb-c/t
Fedt design (og gerne tyndt)
Full-hd
Bruges til almindeligt tv samt hjemmebiograf / mediecenter
Max pris 10.000

Det er lang tid siden jeg har fulgt med i hvad der sker på tv-fronten (købte et pioneer 4270 for 3-4 år siden). Det må helst ikke være plasma, selvom jeg kender dets mange fordele udemærket. Men jeg synes det bruger for meget strøm, og jeg har bøvlet med burn-in på mit pioneer mange gange. Gider ikke se flere tv3 logoer i hjørnet.

Håber der er nogen der kan hjælpe?

mvh

Martin

Til top
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2010 kl. 22:09
Har lige selv været ude og kigge.

Lyder til at du skal have et LCD LED tv. Tror du umiddelbart skal kigge efter Samsung og Philips LED tv. 

Sonys LED var jeg meget skuffet over. 

Tror at Samsung er nok det bedste du kan få lige pt. Det var i hvert fald det jeg synes der stod bedst af LCD skærmene. Dog milevidt fra plasma som jeg selv har bestilt idag.

Hav lige i mente at de nye plasma skærme ikke bruger særlig meget strøm idag. De bruger vel omtrent det samme som et alm LCD gør hvis de er indstillet korrekt.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu