|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Thomas M.M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 04-Juli-2010 kl. 20:20 |
Jeg vil gerne have en notebook, som primært skal bruge til alm. surf, og til at tekste/skrive opgaver på.
Mine øvrige krav er; Lille størrelse, bluetooth, Windows XP, og så skal den være god til at holde strøm, ellers har jeg ikke nogen præferancer.
Mit budget er < 2.000, sådan i runde tal.
HVAD ville I købe?, og hvorfor?
![]() Redigeret af Thomas M.M - 04-Juli-2010 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
ikke nogen som helst til den pris. - du kan kun få de billigste netbooks til under 2K - for at få dem med ordentlig batteritid skal du en sjat over 2K - og der er såmænd ikke så mange - så det kan du bare gå på edbpriser,dk og afgrænse. De er alle sammen lavet af plastic og har stort set samme indmad - til gengæld bliver det mere end alm svært at få en med xp nu. det vil nok være med win7 starter i stedet.
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Du vil have windows xp?
![]() Er lille størrelse = 10" eller snakker vi 12"-13"? Som claus_jack ganske rigtigt skriver får du kun de ringeste netbooks for den pris som næsten alle har identisk hardware så det er nok ret let at vælge en. Hvis du nu beslutter dig for at smide 1500-2000 oven i så bliver du lidt sjovere at hjælpe :) |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg gav 1.999,- for min Packard Bell. Holder strøm op til 7-8 timer, fungerer perfekt til det jeg bruger den til. Browsing, Musik, film. Specs: 11,6" 16:9, 1366x768 1,33 ghz Intel Atom 2 GB ram 160 GB HDD Bluetooth, Wlan, 3x USB. |
|
![]() |
|
Thomas M.M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
XP, da det er det jeg kender, og Vista + W7, har jeg kun hørt dårligt om.
10"!
Hmmm.. Dell laver en bette en til omkring 2.000, den har så godt nok ik Bluetooth, den er måske intet til?
Husk nu på at mit behov KUN er surf, skriv mv., så jeg forstår ikke rigtigt hvad det er I mener jeg ville få ud af at smide yderligere 1.500-2.000 oveni?
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Selv synes jeg bare at 10" er utroligt belastende at bruge. Bliver direkte vred når jeg skal skrive på de 92% keyboards.
Kan godt forstå du kun har hørt dårligt om vista men hvis du kun har hørt dårligt om w7 så har du snakket med de forkerte. For f.eks. 1500 oven i vil du få en dual core atom så lige giver det det mere power og en 12" skærm som gør en verden til forskel kontra 10". Men skal du have en 10" omkring 2000 vil jeg nok selv nuppe sådan en her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=673619 eller en msi u135
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Som andre har skrevet, er der stort set det samme indmad i de små netbooks under 2000 kr. Nogle fås stadig med Win XP og ellers med Windows 7 Starter. Selv synes jeg rigtigt godt om Windows 7 og er bl. a. glad for at søgning af dokumenter, programmer og andet på pc'en er meget let og hurtig. De små netbooks adskiller sig især med hensyn til kabinet (mere eller mindre plastic-agtig) og tastaturet. Gå en tur gennem de store forretninger, prøv at skrive på dem, og vælg den netbook du synes bedst om. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
den her kune være interesent og så med 3 år garanti --- hvis du kan live med at du har købt PC i Aldi...
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Du skal ikke kimse af de pc'ere fra Aldi.
3 års garanti, indmad er "det samme som i de andre", rimeligt pæne i design (Akoya modellerne).
Jeg har selv købt denne model. Super til prisen. Ikke de store kræfter men det er heller ikke et behov for mig.
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() |
Thoshiba Satilite T115D, AMD 1.6Ghz, ATI HD3200, 11,6 skærm, 2 GB ram og 250GB HD til ca 2700 kr. Holder strøm 5 timer og er meget let!
Overvejer den selv, men venter lige lidt med at købe (skal først bruge den til noget ferie senere på året :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Havde godt set på den der medion, men vidst ikke rigtig om det var noget skrammel..! Kan man få 12" til ordentlige penge?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |