|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 06-Juli-2010 kl. 15:09 |
Jeg leder efter det billigste sted hvor de har ORIGINALE Canon farvepatroner til min MP 510 printer. Den bruger 4 stks
![]() Har nemlig tidligere brugt uoriginale, men det er noget møj til billeder. De taber hurtigt farven, når de står fremme i rammer
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
du kan finde både uorginale samt originale her http://www.edbpriser.dk/Product/SearchAccessories.aspx?mid=86&plid=7148&pmid=125921&sid=52&cpath=1-3-379-52 de originale står til omkring 90 kr afhængig af nuance (du skal ikke købe dem til 40-50kr stk.. det er enten refill eller uorginal).
Jeg ville klart gå efter originalerne hvor der står canon på. Redigeret af rhsin - 06-Juli-2010 kl. 16:20 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er kun magenta og cyan der koster 90 kr. Gul koster 91 kr og sort er der slet ikke...
Den sorte beholder er også større end de andre. ![]() Redigeret af Kampus - 06-Juli-2010 kl. 16:28 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
sidste gang jeg købte et læs patroner til arbejde købte vi igennem redoffice hasselager men de sælger nok ikke til private, forrige gang købte jeg hos http://www.bj-trading.dk/newshop/default.asp?pv=0623B001&pn=Canon&vare=437016&f=edbp de har dem alle, tag evt det nummer som står på de patroner som sidder i printeren og tast ind i deres søg felt så finder du dem nok der, og de sælger ihvertfald til private.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med den pakke her? Der er godt nok ikke sort med i
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan vel ikke bruge nummeret på de uoriginale patroner der sidder i nu?
|
|
![]() |
|
![]() |
Redigeret af rhsin - 06-Juli-2010 kl. 16:36 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er lidt af en jungle. Spørgsmålet er om de er meget dyrere i den PC forretning hvor jeg købte printeren..
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg har tidligere benyttet tilbud fra mcs-data.dk, "køb 2 eller flere og betal 1kr for den billigste" - jeg bestilte så 2 stk. 3-4 gange i træk for at få fyldt op og inkl. fragt blev det typisk omkring 70kr pr patron - for originale patroner - og ja, den sorte var/er lidt dyrere.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
@Kampus - Printerens kontrolpanel kan fortælle dig, hvilke patroner der skal bruges.
Du kan også prøve KMP patroner fra www.tpi-danmark.dk - det gør jeg selv.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
På et tidspunkt købte jeg en CLI-8 Value pack med de 3 "kulørte" i computer-city på tilbud. Det var på tidspunkt billigere at købe incl. fotopapir end at købe dem enkeltvis.
Men det skifter, så afhænger af aktuelt tilbud.
![]() Og der findes forskellige former for Value Packs, nogle har kun de 3, andre er der også en sort patron med i:
Men salg af blæk er sgu lovbeskyttet tyveri
![]() Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er vanvittigt at "en klat blæk" kan være så dyr
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |