recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Abeo AB-T1110 - Hvor er de nye kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAbeo AB-T1110 - Hvor er de nye kanaler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LiTz97 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Abeo AB-T1110 - Hvor er de nye kanaler?
    Sendt: 21-August-2010 kl. 20:12
Hejsa

Jeg har købt mig sådan en boks i ALDI og den virker faktisk ok. Jeg har mellem 80 og 100 % signal kvalitet fra tommerup senderen på kanal 25. Men boksen finder kun de "gamle" mpg2 kanaler? Altså dr1, dr2 og tv2 fyn. Hvorfor kan den ikke se de nye kanaler? Det er da en Mpg4 box. 

Jeg har efterfølgende installeret en firmware opdatering uden at det gjorde nogen forskel.

Nogen ideer?

/Ivan

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 20:17

Det er forklaret i tidligere indlæg, der skal mere signalstyrke til. Så din antenne skal kunne modtage signalet bedre.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
LiTz97 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 17:43
Hmmm.....også selvom den siger at kvaliteten er mellem 80 og 100%? Så er der vel ingen anden udvej end en bedre antenne. Den der bruges nu er en billig indendørsantenne....

/Ivan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu