|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 29-December-2005 kl. 09:37 |
|
Hej,
Skal nu købe et lcd fjernsyn. Jeg har kigget på Viewsonic 37'' som pt. er mit valg. Har I erfaring med et LCD, min 37'' og max 15.000, som I kan anbefalde ? vh thjoe |
||
![]() |
||
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
Hej,
Ikke relevant mere. Har besluttet mig. Bestiller et viewsonic. vh thjoe |
||
![]() |
||
GoJoY ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Hehe, sjovt nok så står jeg i samme båd! Ca 15 - 16k men det skal være 37"..
Var ude i AlfaView butikken i Randers i går, og fik faktisk en meget god snak med dem, og fik set på deres 37" LCD også med tv signal og syntes det var okay. Men efter og have læst her på recordere.dk så er jeg virkelig kommet i tvivl!! Hvad skal man vælge? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja... Jeg synes også det er meget svært. Har også selv haft AlfaView i tankerne. Men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget andet til de omkring 15K. Og ved faktisk heller ikke hvor man kan se ViewSonic "live" ? |
||
![]() |
||
GoJoY ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Jeg syntes bare ikke rigtig at han var helt glad for billedet når han så alm tv .. derfor er jeg lidt tilbage holdene..
Men vil meget gerne høre dine errfaringer :D |
||
![]() |
||
KasperL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
![]() |
|
Jeg kigger efter det samme, men jeg vil helst have med to tunere. Jeg har bl.a. fundet et Thomson og et Phocus, men jeg kender ikke rigtig til nogle af dem. Men Thomson har man da i det mindste hørt om før. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ville også gerne have 2 tunere .. derfor så er jeg nu stadig lidt tændt på alfaview ..
|
||
![]() |
||
KasperL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
![]() |
|
Ok det kunne være at man skulle ud og se det... Ved du om der står nogle af dem i Århus? Eller skal man til Randers for at se det? Jeg har ellers fundet et LG det også har det hele. Men det koster 19.000, men det lyder ellers også fedt. LG 37LP1R |
||
![]() |
||
![]() |
|
i følge af deres hjemmeside: ![]() mandag - fredag 12.00 - 18.00 lørdag 11.00 - 14.00
Men vil VILDT gerne høre din mening om det, jeg syntes nemlig det var vildt flot .. men herinde bliver det tæsket ned .. Redigeret af GoJoY |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok jeg skal nok skrive så snart jeg har set det. Jeg er dog stadig hjemme hos mine forældre på juleferie, men regner med at tage hjem i morgen. Så jeg håber at få tid til at se det der.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
"Jeg har bl.a. fundet et Thomson og et Phocus, men jeg kender ikke rigtig til nogle af dem. Men Thomson har man da i det mindste hørt om før." Hvilken modeller af de omtalte, og har du en pris på disse ?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Thomsons 37LB130S5 jeg vender lige tilbage med prisen og Phocus'en jeg skal lige finde den side det havde den på. Men jeg mener at Thomson koster 15.900 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |