recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forhandler lukket, rep. af TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForhandler lukket, rep. af TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JTLA Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: Forhandler lukket, rep. af TV
    Sendt: 30-August-2010 kl. 09:16
Hejsa,

Jeg købte i 2006 et LG plasma-tv ved det hedengangne GodPris.dk.

Da jeg købte det, blev jeg overtalt til at spendere 1.400,- på en 6 års totalforsikring.

Nu har jeg muligvis fået et behov for at tage den forsikring i brug, da mit TV er begyndt at vise rød pixel sne på alle input(specielt tydeligt i sorte scener). Har læst om problemerne flere steder.

Jeg har læst mig frem til, at det er noget der skal repareres på en eller anden måde.

Nu går mit spørgsmål så på, hvordan jeg forholder mig når nu GodPris.dk er lukket.

Min egen antagelse går i retning af, at jeg skal tage kontakt til forsikringsselskabet og af den vej få det repareret. Men i mine papirer står der, at jeg skal gå gennem forhandleren, men det kan jeg jo af gode grunde ikke.

Hvad gør jeg?

På forhånd tak.

Jeppe
Stue: LG 50PK950N,Sony STR-DA2400ES, H/K HKTS 11,Samsung DVD-870,Dreambox DM600S, HP DC7700 med Windows 7
Soveværelse: Zepto Zview 32",Dreambox DM600S, WD TV Live
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 09:39

Du skal selvfølgelige kontakte forsikringsselskabet, hvis de spørg til din forhandler, så fortæller du bare, at de er lukket.

Jeg har også en forsikring på mit tv, men ved rep. der skal jeg kontakte forsikringsselskabet og ikke forhandleren.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 09:43
Som du selv forventer. Kontakt forsikringsselskabet og spørg, hvem de vil henvise til / har aftale med om rep. Hvis de ikke kan/vil hjælpe, må du høre LG, hvem de benytter som servicecenter. Og så høre dem, om de vil være behjælpelig med en (tillægs)forsikringsskade...
 
Men husk lige, er TV'et under to år, gælder normal garanti/reklamartionsret, og LG skal hjælpe dig...
 
M.v.h.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6676
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 10:50
Jeg har en JVC recorder, også fra Godpris. Den var forsikret i Assurant Group.

De hed Mondux, da jeg havde kontakt med dem sidste år. Prøv at ringe til dem.
Mondux Forsikring A/S
Borupvang 2B, 2. sal
2750 Ballerup
Tel: +45 33 36 00 00
Venlig hilsen
KB
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Som du selv forventer. Kontakt forsikringsselskabet og spørg, hvem de vil henvise til / har aftale med om rep. Hvis de ikke kan/vil hjælpe, må du høre LG, hvem de benytter som servicecenter. Og så høre dem, om de vil være behjælpelig med en (tillægs)forsikringsskade...
 
Men husk lige, er TV'et under to år, gælder normal garanti/reklamartionsret, og LG skal hjælpe dig...
 
M.v.h.
 
2010-2006 =4
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Som du selv forventer. Kontakt forsikringsselskabet og spørg, hvem de vil henvise til / har aftale med om rep. Hvis de ikke kan/vil hjælpe, må du høre LG, hvem de benytter som servicecenter. Og så høre dem, om de vil være behjælpelig med en (tillægs)forsikringsskade...
 
Men husk lige, er TV'et under to år, gælder normal garanti/reklamartionsret, og LG skal hjælpe dig...
 
M.v.h.
 
2010-2006 =4
LOL
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 15:07
Ja, ja, når man skimmer tingene, kommer der ofte ekstra guldkorn...  Cool
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu