|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JakobF ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 15-September-2010 kl. 13:54 |
Hej eksperter..
Jeg har et Samsung LED der tænder sig selv efter 45 min. ?!
Det lyder lidt spøgelsesagtigt, men den er god nok :)
Har været hele menuen igennem, men kan ikke finde "fejlen"
Andre med ligende erfaringer??
Jakob
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
![]() |
Har Tv'et berøringsfølsomme knapper på fronten? I så fald er det sikkert her du finder kilden til fejlen :) De kan aktiveres hvis der falder sollys på. |
|
![]() |
|
JakobF ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
hej Rasmus, ja det har jeg, men det tænder også om aftenen/natten hvis det ikke stikket er trukket ud :) Men tak for dit svar :)
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Måske naboen har en Samsung fjernbetjening med teleskopsigte og en god humoristisk sans?
![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
![]() |
Synes det er rigtig dårlig humor så :)
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
I mine unge dage i 80erne gik vi unger sgu da rundt med B&O fjernbetjening og skiftede kanaler hos folk, griner sgu endnu over det.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
He he.. det samme gjorde vi i folkeskolen når der skulle ses film i undervisningen..
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
![]() |
Prøv lige at smid fjernbetjeningen ned i en skuffe. Tænder det så også? Klaus |
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Det er helt almindelig opførsel for Samsungs C-modeller, så hvis TV'et er af nyere dato, er der en god forklaring.
Du skal ind i menuen for opdatering af software (kan ikke lige huske det præcise navn), hvor der kan angives hvor ofte og hvornår TV'et skal checke for softwareopdateringer. Menuen har et lidt kryptisk navn, men jeg tror ikke du vil være i tvivl når du ser den.
Bliver den stadig ved med at tænde af sig selv må den forbi forhandleren.
|
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
![]() |
For satan Fredtoft.. :)
Tusind tak, den stod lige præcis til 45 min!
Endnu en gang tak.
Jakob
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Og jeg siger også tak ..
Mit tv var også "hjemsøgt"
![]() |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Per. Tænk at så stort et problem kan afhjælpes så nemt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |