Nu tror jeg denne her skulle have været placeret i "plasma tv" istedet.
Prøv at kigge lidt på flatpanels.dk. Der har han også lavet en test af pana'erne. Så kan du sammenligne lidt.
Umiddelbart vil jeg sige det er nogle rimelige væsenlige faktorer som er problemet her.
Hvis disse problemer ikke havde været der, havde jeg sikkert selv købt dette tv da det ellers ser ud til at være et fedt tv. Og så har de ikke de ulemper man desværre må leve med på en Panasonis, såsom at stikkene på tv'et vender bagud (hvilken tåbe har fundet på det??) og samsungen er rimelig slim.
Dog har jeg læst (uden selv at have set det) om et par stykker efterhånden som har "klaget" over deres 7705 over netop sortniveau og retention.
Sortniveau: Tja en rimelig vigtig faktor i et super billede - dog intet værd uden ordenlig shadowdetail.
Retention: Ikke så vigtig for selve billedekvaliteten, men nærmere et irritationsmoment, som dog faktisk også kan påvirke sortniveauet en lille smule (der hvor der er retention, er sort jo ikke helt så sort som skærmen ellers er). Nogle irriterer sig mere over det end andre. Personligt synes jeg det er pisse irriterrende (dog ikke alt afgørende) og en af de ting jeg som er med i overvejelsen ved købt af nyt tv.
Redigeret af Dylmer - 27-September-2010 kl. 09:57