recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sleep/wake knap på iPhone 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSleep/wake knap på iPhone 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: Sleep/wake knap på iPhone 4
    Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 23:12
Hey,

Når jeg ryster min iPhone 4 eller ligger den på bordet, så rasler den lidt. Det har jeg så fundet ud af skyldes min sleep/wake sluk knap i toppen af telefonen. Den sidder en del løs, og man kan sådan vrikke med en hvis man kører fingeren hen over den, og som sagt så rasler den når man ryster eller ligger telefonen fra sig. Er det en fejl? For den udstillingsmodel jeg så i dag nede i den lokale Fona den gjorde det ikke, og der må man jo formode at mange har stået og leget med telefonen.

Andre der har oplevet dette "problem" ?? Så skriv gerne hvad i gjorde. For det er da lidt træls hvis den går i stykker/falder af! :(
          
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 05:48
Min gør det ikke. Jeg ville få den sendt ind til rep
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 08:15
Bare underligt, nu har jeg læst og læst om denne knap på iPhone 4, og ved nogle sidder den løs og ved andre gør den ikke.

Måske det bare er noget der ikke kan gøre noget ved? Har en kammerat der også har en iPhone 4 og hans knap sidder også løs, men når du skriver din ikke gør, så blir det forvirrende om hvad der er rigtigt og "forkert" ..
          
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 08:49
Altså, det er jo nok ikke forkert at meta's knap ikke sidder løs... Så mon ikke det er forkert din og din vens sidder løst? 

I så fald er det en sjov fejl, hvis fejlen er at knappen ikke sidder løs og rasler.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Bare underligt, nu har jeg læst og læst om denne knap på iPhone 4, og ved nogle sidder den løs og ved andre gør den ikke.

Måske det bare er noget der ikke kan gøre noget ved? Har en kammerat der også har en iPhone 4 og hans knap sidder også løs, men når du skriver din ikke gør, så blir det forvirrende om hvad der er rigtigt og "forkert" ..
Altså min sidder ikke løst! Og det er jeg da vældig glad for, da det åbenbart er en fejl Wink

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 09:35

Self. er det en fejl når der er en løs knap på et stykke elektronik. Wink

Du skal ikke finde dig i det, selv om at det er på en iPhone 4 - det gør altså ikke en løs knap til en feature.
Smile

Redigeret af Notfast - 05-Oktober-2010 kl. 09:37
.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:51
Nej I forstår åbenbart ikke hvad jeg mener så... Tydeligvis!

Det jeg mener er at hvis I nu prøver at læse lidt om det her problem, så er det et velkendt problem blandt IP4 users, og ca. 50% skriver de kender til den løse sleep/wake knap og ca. 50% skriver de ikke kender til det...

Ca. halvdele der har prøvet at få det fikset hos et Genius Center eller hos deres udbydere får den ikke skiftet og ca. halvdelen får den udskiftet.

Så ville høre om der var andre der der havde oplevet det samme som jeg? Altså den sleep/wake knap i toppen den sidder lidt løst og rasler hvis man ryster med telefonen..

Håber det er skåret nok ud nu?
          
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af meta meta skrev:

Min gør det ikke. Jeg ville få den sendt ind til rep
Kan ikke skære det mere tydeligt ud!
Ville aldrig finde mig i, at en telefon til +5000,- ligger og rasler! 
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 15:47

Nej I forstår åbenbart ikke hvad jeg mener så... Tydeligvis!

Det jeg mener er at hvis I nu prøver at læse lidt om det her problem, så er det et velkendt problem blandt IP4 users, og ca. 50% skriver de kender til den løse sleep/wake knap og ca. 50% skriver de ikke kender til det...

Ca. halvdele der har prøvet at få det fikset hos et Genius Center eller hos deres udbydere får den ikke skiftet og ca. halvdelen får den udskiftet.

Så ville høre om der var andre der der havde oplevet det samme som jeg? Altså den sleep/wake knap i toppen den sidder lidt løst og rasler hvis man ryster med telefonen..

Håber det er skåret nok ud nu?
Self. er det en fejl når der er en løs knap på et stykke elektronik. Wink

Du skal ikke finde dig i det, selv om at det er på en iPhone 4 - det gør altså ikke en løs knap til en feature.
Smile

.....
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 16:02
Min sidder løst. Og har aldrig oplevet det som et "problem", det er i hvert fald utrolig ubetydeligt. Aldrig noget jeg ville indlevere den for, det er sq hverken besværet eller ventetiden værd i mine øjne.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 22:07
Som Tobias skriver, så tænker jeg lidt det samme... Er det virkelig besværet og ventetiden værd.. Men en af mine kammerater har lige sendt hans iPhone 4 ind med samme problem, og så må vi se hvad der sker med hans. Hvis han får den lavet eller får en ny, så sender jeg den sgu også ind, for selvom hans godt nok er igennem 3, så må de da behandle de her problemer ens når min er igennem Telia?

De sagde i hvert fald til ham nede ved 3, at det slet ikke var første gang de så det problem, og havde sendt en del IP4 ind til rep. med dette problem, og enten blev det lavet, eller ombyttet til en ny tlf.

Vi må se når han får den igen Smile
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu