|
DVBViewer + HDHomerun |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NetBios ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Sted: Lyngby Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 16:19 |
Hey :)
Er ved at lave et mediecenter med XBMC og DVBViewer. Men lige meget hvad jeg gør i DVBViewer når jeg skal søge efter channels, så finder den aldrig noget. Jeg bruger den nyeste version af DVBViewer, og bruger win7 og det er DVB-T Kan overhovedet ikke få den til at finde nogle channels, men hvis jeg bare søger på tuneren, i HDHomerun config tool, så kommer alle mine kanaler frem På forhånd tak, Thor :) |
|
![]() |
|
NetBios ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Sted: Lyngby Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ikke nogen som kan sige noget om denne løsning?
Er der nogle som rent faktisk har fået HDHomeRun DVB-T og DVBViewer i win7 til at virke? Vh, Thor
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
I HDR config gui....Indstil til DVB other... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Det har jeg gjort. DVBViewer kan sagents finde tuneren når man går ind i channel scan, men den kan bare ikke finde nogle kanaler overhovedet :s
Nogen idé?
|
|
![]() |
|
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Har du prøvet at geninstallere dvbviewer, det plejer at virke når man har problemer med at finde kanalerne med et normalt tuner kort, så det kunne også være løsningen med HDHomerun
|
|
HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone |
|
![]() |
|
Det virkede sammen med at det var windows firewall som drillede, tusinde tak :)
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
Forsinket tak, jeg har døjet med præcis samme shit indtil jeg fandt dit indlæg og kom i tanke om at kvæle windows firewall. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |