|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 16:12 |
Har fundet dette tilbud: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=596325 Er det en god skærm til godt 5000?
Nogen som har erfaring med denne skærm?
|
|
![]() |
|
Momsemor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Godaften...
Jeg var så heldig, at jeg surfede rundt på nettet og ledte efter TV til datter og svigersøn søndag aften. Her opdagede jeg dette TV til 1595 kr., som jeg straks bestilte ![]() ![]() Så jeg kan kun sige, at jeg er MEGET tilfreds med servicen hos komplett.dk ![]() Umiddelbart er billedet fint, men har jo ikke kigget på det mere end ca. 2 timer. Prøv at søge herinde, der har været skrevet en del om denne model ![]() |
|
Mvh. Jannie
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |